Katso Mikko Nordquistin, Markus Rantalan ja Olli Puntilan puheet Ampumaurheiluliiton 90-vuotisjuhlassa
1.11.2009 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton puheenjohtaja Mikko Nordquist lausui liiton 90-vuotisjuhlan terveyssanat Suomen Úrheiluopiston Vierumäki Areenassa 31. lokakuuta. Opetusministerin valtiosihteeri Marcus Rantala esitti valtiovallan tervehdyksen. Valtuuskunnan varapuheenjohtaja Olli Puntila tervehti olympiakomitean puolesta 90-vuotiasta Ampumaurheiluliittoa. Puheet voit katsoa Ampumaurheilunetistä.

Suomen Ampumaurheiluliiton puheenjohtaja Mikko Nordquistin avauspuheen sekä opetusministeriön valtiosihteeri Marcus Rantalan ja Olympiakomitean valtuuskunnan varapuheenjohtaja Olli Puntilan tervehdykset löydät täältä.