Ampumaurheiluliiton Sporttisaitti-tarjousjakso on alkanut!
26.4.2010 klo 12:00

Olethan huomannut viime viikolla alkaneen tarjousjakson? Nyt Ampumaurheiluliiton seuroille tarjotaan ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua uuteen Sporttisaittiin pidennetyllä koeajalla. Sporttisaitin avulla helpotat seuran rutiinien hallintaa ja kehität toimintaanne.

Voitte kaikessa rauhassa kokeilla ja tutustua sekä tehdä lopullisen ostopäätöksen, kun käytettävänänne on kolmen kuukauden ilmainen kokeilujakso!

Aloita tutustuminen Sporttisaittiin osoitteessa: www.sporttisaitti.com/ampumaurheilu/
Sporttisaitilla voit tehdä helposti päivitettävät, tyylikkäät kotisivut seurallesi. Voit voittaa aikaa ja helpottaa seurasi toimintaa, yhteydenpitoa ja tiedottamista uudella Sporttisaitilla.

Tienaa helposti rahaa seurallesi Klikin ja Sporttisaitin avulla!

Klikki on Suomessa vuonna 2002 perustettu pohjoismainen internetmarkkinointiyritys. Klikki välittää tällä hetkellä mainontaa yli sataan tunnettuun suomalaiseen verkko- ja mobiilimediaan.

Nyt kaikki Sporttisaittia käyttävät seurat ja liitot voivat liittyä Klikin mainosverkkoon. Tällä hetkellä mainosverkossa mukana olevat Sporttisaitit ansaitsevat mukavasti kuukausittain ja vieläpä täysin vaivattomasti. Mainostajat ovat pääosin tunnettuja mainosbrändejä ja mainokset tyylikkäästi toteutettuja. Miten Klikki-bannerin saa Sporttisaittiin? Tutustu tästä

Muistathan myös seuraavat seurapalvelut

Hyvä Seura – koulutuspuu. Hyvä Seura -hankkeen puitteissa toteutettava seurojen toimihenkilökoulutus on seuratoimijoille tarkoitettu yhtenäinen koulutuskokonaisuus seuratoiminnasta.

Liikunnan ja Urheilun Maailma on on SLU:n julkaisema verkkolehti. Käy tutustumassa uusimpaan Liikunnan ja urheilun maailmaan tästä. Lehti ilmestyy netissä n. 17 kertaa vuodessa.