SUOMI-VIRO MAAOTTELU 15.- 17.6.2012 MIKKELISSÄ
11.6.2012 klo 12:00

Onnittelut valinnastasi maaotteluun!

Joukkueelle on varattu majoitus 15. -17.6.2012 väliselle ajalle. Suomen Ampumaurheiluliitto vastaa maaottelun aikaisista majoitus ja ruokailukustannuksista (laita tekstiviesti tai emailiä Jarille niin saat majoituksen yhteystiedot).

Majoituksesta on varattu joukkueen jäsenille seuraavat ruokailut (pe päivällinen, la aamupala ja päivällinen sekä su aamupala) sekä kisapaikalta lounas lauantaille ja sunnuntaille.

Muista ilmoittaa mahdollisimman pikaisesti Jarille, jos sinulla on jotain ruoka-aine allergiaa.

Majoituksesta bussikuljetus la ja su klo 07:45 kisapaikalle ja lauantaina paluu klo 19.00 majoitukseen.

Ota kisoihin mukaan tehoryhmän verkkarit ja liiton edustuspaidat, jos olet niitä saanut aiemmissa maaotteluissa/vastaavissa kisoissa.

Perjantaina on mahdollisuus harjoitella 17.00- 20.00 välisenä aikana Mikkelin radoilla.

Ilmoita Jarille mahdollisimman pikaisesti, jos et majoitu joukkueen majoituksessa (tai olet poikkeavan ajan majoituksessa) tai jos sinulla on jotain ruoka-aine allergioita. Huvikummusta löytyy vielä nopeimmille vanhemmille/muille majoitustilaa, jos on tarvetta. Varaukset ja muut ilmoitukset jari.karinkanta(at)ampumaurheiluliitto.fi tai 044-0286 443.

Joukkueen valmentajina toimivat;
pistoolissa; Kimmo Loponen (pe-la) ja Jyrki Latvala (su)
kiväärissä; Ari Dufvelin  ja Pekka Lager

50 m pistooli