Leena Paavolainen: ”Lämmin kiitos!”
17.12.2012 klo 12:00

Leena Paavolainen kiittää ampumaurheiluväkeä hienoista hetkistä vuosina 2006-10. Kuva: Lassi Palo

Leena Paavolainen ei palaa takaisin Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtajaksi, vaan siirtyy vuoden alussa uusiin tehtäviin. Ohessa hänen kiitosviestinsä.

Huippu-urheilun muutostyöryhmän HUMUn työ on lopuillaan, huikea yli kahden vuoden matka on takana ja uudet haasteet odottavat edessä. Siirryn ensi vuoden alusta perustettavaan Olympiakomitean huippu-urheiluyksikköön, joten en palaa Ampumaurheiluliiton valmennuksen johtajaksi.

Haluan lämpimästi kiittää koko ampumaurheiluperhettä niistä upeista ja hienoista vuosista (2006-10), joiden aikana sain kokea kanssanne monta mieleenpainuvaa hetkeä.

Matka oli monella tapaa opettava. Erityiskiitos urheilijoille ja valmentajille – voitte olla ylpeitä itsestänne ja osaamisestanne!

Vaikka en palaakaan takaisin valmennuksen johtajan tehtäviin, yhteistyö ja työ suomalaisen huippu-urheilun eteen jatkuvat, ja tulemme varmasti tapaamaan matkan varrella monta kertaa.

Toivotan kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua ja valoisaa vuotta 2013!

Leena Paavolainen