Pistooliparlamentti 20. lokakuuta
16.10.2013 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton pistoolijaosto järjestää perinteisen pistooliparlamentin sunnuntaina 20. lokakuuta alkaen klo 14 Sastamalassa Hotelli Ellivuoren tiloissa (Ellivuorentie 131, 38130 Ellivuori).

Pistooliampujien lajiparlamentin aiheina ovat muun muassa jaoston jäsenten ehdottaminen erovuoroisten tilalle, jaoston vuoden 2014 talous- ja toimintasuunnitelma, vuoden 2014 rankingsäännöt sekä vuoden 2013 rankingkilpailujen palkintojenjako.

Samana viikonloppuna Ellivuoressa ammutaan myös ilmaolympiapistoolin rankingkilpailut (lisätietoja Veli-Matti Torikalta).

Pitkämatkalaiset voivat nauttia Hotelli Ellivuoren sunnuntailounaasta klo 12 alkaen jokaisen vastatessa itse omista kustannuksistaan. Sopivien kokoustilojen järjestämiseksi pistooliparlamenttiin saapuvia pyydetään ilmoittamaan tulostaan viimeistään torstaihin 17.10. mennessä pistoolijaoston puheenjohtajalle (mielellään sähköpostitse: marko.talvitie@gmail.com).

Tervetuloa!