Hallituksen päätös henkilöiden poistamisesta practicalin TA-listalta
25.4.2014 klo 12:00

Liittohallitus on antanut practical-jaostolle tehtäväksi käsitellä ja toteuttaa liittohallituksen päätökset koskien Tommi Forsellin ja Rolf Leppäsen poistoja TA-listalta ja Pekka Karraksen poistaminen keskustelupalstalta.

Jaosto on käsitellyt hallituksen päätöksiä 22.3. kokouksessaan, mutta ei noudattanut liittohallituksen päätöksiä.

Hallituksen päätös

Hallitus totesi, että TA-listalta poistaminen on vastoin sääntöjä (KY 1.8.7.). Tämän johdosta hallitus palauttaa Tommi Forsellin ja Rolf Leppäsen TA–listalle edellyttäen, että he ovat jonkun SAL:n seuran jäseniä. Hallitus antaa jaostolle varoituksen sääntöjen vastaisesta toiminnasta ja hallituksen päätösten noudattamatta jättämisestä.

Kaikilla ampujilla tulee myös aina olla yhtenäinen mahdollisuus saada tieto kaikista kilpailuista ja mahdollisuus ilmoittautua kilpailuihin.