Vilskettä heti alusta alkaen SAL:n osastolla Erämessuilla
5.6.2014 klo 12:00

Kun kansainväliset Erämessut avattiin torstaina Riihimäellä, oli Ampumaurheiluliiton osastolla heti vilskettä. Osastolla oli kävijöitä tasaiseen tahtiin, ja nuoriso- ja koulutuspäällikkö Timo Rautio avustajineen oli kiireinen.

Kansainväliset Erämessut järjestetään 5.-8. kesäkuuta Riihimäen Urheilupuistossa 21. kerran. Messut ovat vakiinnuttaneet asemansa alan ykköstapahtumana Suomessa. Kaksi vuotta sitten runsaat 40 000 kävijää tutustui noin 500 näytteilleasettajan tuotteisiin ja palveluihin.

SAL:n osastolla voi testata taitojaan ja tarkkuuttaan Noptelilla ja haulikkosimulaattorilla sekä Kurt Thune Training -ohjelmalla, joka on mielikuvaharjoitteluohjelma ampumaurheiluun.

Erämessuilla luonnon tarjoamia mahdollisuuksia tarkastellaan metsästyksen, kalastuksen ja retkeilyn näkökulmista. Tarjolla on ajankohtaisten tuotteiden ja palvelujen lisäksi tietoa, taitoa ja harrastajien kokemuksia.

Taitojaan voi kokeilla vaikkapa asesimulaattoreilla tai käydä lyhyen bussimatkan päässä ampumaradalla testaamassa näytteilleasettajien uusia aseita. Ohjelmaa riittää koko perheelle ja vaikka koko päiväksi. Erämessuilla saa katsoa, koskea ja kokeilla!

Ampumaurheiluliiton osasto on E-hallissa (koulukeskus), luokka 109.

Erämessujen aukioloajat: to 5.6. 11-19, pe 6.6. 11-19, la 7.6. 10-18 ja su 8.6. 10-18

Lisää tietoa aiheesta löydät täältä.