Hyvää syntymäpäivää meille kaikille!
1.9.2014 klo 12:00

Hyvää syntymäpäivää, Suomen Ampumaurheiluliitto! Tasan 95 vuotta sitten SAL sai virallisesti alkunsa. Liiton virallinen perustamispäivähän on 1.9.1919.

Ampumaurheiluliitto lähti 95-vuotisjuhlavuoteensa kolmen avainsanan mukaisesti intohimolla, ilolla ja antaumuksella. Kuten vuoden alussa todettiin, olemme tehneet juhlavuoden yhdessä, sillä sitä on juhlittu työn merkeissä toimintojen laatua nostamalla.

Alueelliset seuratapaamiset -kiertue jatkuu tällä viikolla: keskiviikkona Jyväskylässä, torstaina Joensuussa ja ennen viikon vaihtumista vielä Kajaani ja Rovaniemi. Jotta seuroissa olisi sujuvampi arki – teemalla.

Lauantaina matkustaa ensimmäinen osa Suomen MM-joukkueesta Espanjan Granadaan, jossa alkavat ISSF:n kaikkien lajien MM-kilpailut. Kaikkiaan siellä kilpailee 43 suomalaista ampumaurheilijaa.

Kauden päättää Kisakalliossa järjestettävä Grande Finale 1-2. marraskuuta. "Susiluolan" kumppaniksi syntyy SAL Shooting Training Center. SAL:n kokous ja liittovaltuuston kokous ovat lauantaina 29. marraskuuta Helsingissä Valo-talossa.

Hyvää syntymäpäivää meille kaikille!