Saana Tattarin blogi nuorten 20-sarjojen SM-kilpailuista
5.9.2014 klo 12:00

Liitteenä oleva  Saanan Tattarin blogi lähentelee kunnianloukkausta

Se miksi kilpailut pidettiin kyseisellä viikolla johtui siitä, että mikään seura ei ollut valmis pitämään ko. kisoja. Liiton valmennuksen johto halusi, että nuorille järjestettäisiin katsastus MM- kisapaikoista.

Jos katsastus olisi pidetty muiden nuorten sm-kisojen yhteydessä olisi finaalit pitänyt ampua joskus alkuyöstä.

Tämä oli ainoa vaihtoehto mikä sopi Mikkelin Ampujille, koska muut viikonloput olivat jo varattu. Katsastusta ei voinut pitää kuulemma myöhemmin, koska kisoihin ilmoittautumisaika ei sallinut sitä.

Saanan tuloksesta sen verran, että tuloksia syötettäessä tapahtui virhe ja kun se huomattiin, niin luonnollisesti tehtiin korjaus jolloin tulos muuttui kaksi pistettä pienemmäksi eikä kolmea pistettä mitä henkilö väittää. Virheitä valitettavasti tapahtuu puolin jos toisin, mutta jos ne huomataan niin ne pitää tietenkin korjata oli ne sitten negatiivisia tai positiivisia.

Saana kävi itse katsomassa taulunsa ja varmaankin totesi saman asian minkä taulutuomaritkin, koska protestiajan kuluessa tuloksesta ei ole tehty protestia mihin hänellä tai hänen edustajalla olisi ollut luonnollisesti mahdollisuus.

Mikkelissä 5.9.2014

Kisojen tiedottaja

Jaakko Puisto

Kunnianloukkaus tulee kyseeseen silloin kun lähettää toiselle tai toisesta pilkkaavia ja ivaavia viestejä. Samaan sarjaan kuuluu myös valheellisen tiedot toisesta, rasistiset huomautukset ja ulkonäköä roisisti arvostelevat kommentit. Jos tällä toiminnalla aiheutetaan toiselle vahinkoa ja kärsimystä, tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa, voi syyllistyä kunnianloukkaukseen.