Kokkovuori 24.6 P-HA/Haulikkokerho- Lempäälän vammaisneuvosto
27.6.2015 klo 12:00

Lempäälän vammaisneuvosto puheenjohtajan Tuula Petäkoski-Hultin johdolla kävi Kokkovuoren haulikkoampumakeskuksessa palkitsemassa Pohjois-Hämeen Ampujat/Haulikkokerhon vuoden 2014 ESTEETTÖMYYSTEKO-Kunniakirjalla.Kiitokseksi ja osoitukseksi arvokkaasta toiminnasta ja kehittämistyöstä,jota Pohjois-Hämeen Ampujat r.y. ja erityisesti sen haulikkokerho ovat toteuttaneet ottaessaan huomioon vammaisten ihmisten mahdollisuudet harrastaa haulikkoammuntaa. Uusiksi lajin harrastajiksi ja kokeilijoiksi on saatu erityisesti nuoria ja näin on kiinnitetty huomiota myös lajin harrastamisen jatkuvuuteen. Kokkovuoren haulikkoampumakeskusta on kehitetty ottaen huomioon vammaisille käyttäjille ja katsojille tärkeä esteettömyyden toteutuminen.

Tälläistä palkintoa oli ottamassa vastaan P-HA/Haulikkoerhon puolesta pj. Jari Kailajärvi ja ratamestari Janne Hokkanen.

Ilman kokeilua ja ammuntaa ei sivuutettu tälläkään kertaan ja kävimme yhdesä vieraitten kanssa radalla ja mukana oli pari ensikertalaista vammaisneuvostosta ja toimittajakin pääsi ensimmäisen kerran haistamaan ruudin tuoksua.

Pohjois-Hämeen Ampujat/Haulikkokerho otti vastaan kunniakirjan nöyränä mutta ylpeänä

T Janne Hokkanen Kokkovuoren Haulikkoampumakeskuksen Ratamestari 0445956399

Lisätietoa www.facebook.com/kokkovuori