SAL:n 100-vuotisjuhlakilpailun haku käynnistynyt
17.8.2015 klo 12:00

SAL täyttää 100 vuotta 2019. Liittohallitus on päättänyt hakea juhlakisaksi haulikon MC tai MM-kilpailuja.

Oheisesta dokumentista löytyvät tapahtumaa koskevat peruskriteerit. Liitto hakee nyt kilpailulle järjestäjäseuraa/seurayhteenliittymää. Ennakkotieto järjestämishalukkuudesta oheisessa dokumentissa olevien tietojen pohjalta tulee lähettää 15.9.2015 mennessä liiton toiminnanjohtajalle risto.aarrekivi@ampumaurheiluliitto.fi . Syksyn, loppuvuoden aikana käydään neuvottelut ja selvitykset halukkaiden tahojen kanssa. Lopulliset hakudokumentit ja materiaalit tulee olla liitossa päätöstä varten 31.1.2016 mennessä. Liittohallitus päättää hakijasta huhtikuun 2016 loppuun mennessä. Päivä tarkennetaan, kun hallituksen kokousaikataulu vuodelle 2016 on päätetty.

Mikäli liittohallitus päättää hakea MM-kilpailuja, esitellään hanketta ISSF:n yleiskokouksessa 1-3.7.2016. Yleiskokous myös päättää kisapaikan tuolloin.