SaSA juhli viisikymppisiään
27.10.2015 klo 12:00

Salon Seudun Ampujien 50-vuotisjuhlia vietettiin viime perjantaina. Puheenjohtaja Asko Terkola kiitti tervehdyspuheessaan kaikkia niitä, jotka ovat olleet toiminnassa mukana ja mahdollistaneet seuran ”elinvoimaisen toiminnan 50 vuoden ´aikuisen´ iän saavuttamiseksi – niin kuin myös jatkuvuuden tästä eteenkin päin”.

SaSA muisti myös perinteiseen tapaan joitakin pitkäaikaistoimijoita tehdystä työstä yhteisen harrastuksen hyväksi.

– Heille vielä kiitokset ja onnea, Terkola sanoi.

– Kiitos myös niille, jotka eivät tulleet palkituiksi tässä juhlassa. Myös heidän työtään arvostetaan suuresti, ja sitäkin pyritään muistamaan aika ajoin joillain sopivilla ja asiaan kuuluvilla tunnustuksilla. Omasta ja seuramme puolesta haluan myös kiittää juhlien järjestelytoimikuntaa, joka hyvin tehdyllä työllä ja onnistunein järjestelyin mahdollisti tämän tärkeän 50-vuotisjuhlan. Kiitos kaikille!

SaSA:n juhlissa puhuivat myös Ampumaurheiluliiton kunniapuheenjohtaja Alpo Vehanen ja toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi.