Urheiluampuja 5/2015 on ilmestynyt
11.12.2015 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton julkaisema vuoden viimeinen Urheiluampuja-lehti on ilmestynyt.

Urheiluampujassa on Euroopan ampumaurheiluliiton (ESC) pääsihteerin Alexander Ratnerin haastattelu, jossa hän kertoo lajin uudistuksista ja ottaa kantaa ajankohtaisiin asioihin. Lehdessä käsitellään myös vireillä olevia lakiuudistuksia.

Urheiluampuja on haastatellut liiton vuoden parhaina palkitut urheilijat. Urheilija arjessa -sarjassa on vuorossa kivääriampuja Joni Stenström, joka opiskelee Turussa. Noin 20 kysymykseen vastaan trapin nuorten maajoukkuevalmentaja Kari Kopra. Practical-ampuja Kim Leppänen kertoo uusista ja erilaisista haasteistaan, ja seuraesittelyissä ovat Turun Seudun Ampujat ja Kankaanpään Ampumaurheilijat.

64-sivuisessa Urheiluampujassa ovat myös vuoden 2015 SM-kilpailujen tulokset ja kolme sivua ase-esittelyjä sekä paljon muuta.

Urheiluampujan sähköisen version voit lukea täältä.