Suomen Ampumaurheiluliitto Erämessuilla Riihimäellä
8.6.2016 klo 12:00

Kansainväliset Erämessut avataan huomenna torstaina Riihimäellä. Ampumaurheiluliiton osastolla voi tuttuun tapaan testata tarkkuutta. Tänä vuonna järjestetään ensimmäistä kertaa SimWay Hunt-simulaattoriturnaus. Voittajalle on palkintona SimWay Hunt tuotepaketti arvoltaan 7000 euroa.

Kansainväliset Erämessut järjestetään 9.-12. kesäkuuta Riihimäen Urheilupuistossa 22. kerran. Messut ovat vakiinnuttaneet asemansa alan ykköstapahtumana Suomessa. Kaksi vuotta sitten runsaat 40 000 kävijää tutustui noin 500 näytteilleasettajan tuotteisiin ja palveluihin.

Tänä vuonna SAL:n osastolla voi taitojen testaamisen lisäksi osallistua SimWay Hunt-simulaattoriturnaukseen.

Suomen Ampumaurheiluliitto, Suomen Metsästäjäliitto/Erätukku ja Sako järjestävät Erämessuilla huikean simulaattoriammuntakilpailun. Kisassa ammutaan SimWay Hunt 2016 simulaattorilla kolmessa eri pisteessä.

Kilpailu on avoin kaikille yli 15-vuotiaille. Kilpailuun voi osallistua vain yhden kerran (1 kisapassi/henkilö). Kilpailuun ei voi ilmoittautua etukäteen, vaan osallistuminen tapahtuu Erämessujen jäljempänä mainittujen ammuntapaikkojen pisteissä saapumisjärjestyksessä.

Osallistuminen edellyttää kisapassia, jonka saa aloittaessa ensimmäisellä osastolla. Leima ja tulokset jokaiselta ampumapaikalta merkataan tuloskorttiin kisapassissa. Tuloskortti jätetään viimeiseen paikkaan yhteystiedot täytettynä. Voittajille ilmoitetaan messujen jälkeen!

Palkinnot ovat henkilökohtaisia, Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi. Tasapisteissä suoritetaan arvonta. Ei uusintakilpailua.

Lajit:
•Suomen Ampumaurheiluliitto (osasto E 249) Sporting-kiekkoammuntaa

•SAKO (SakoAreena) Karhujahti

•Suomen Metsästäjäliitto -Erätukku (osasto U 480) Riistapolku

Palkinnot:

1.SimWayHunt 2016 tuotepaketti ( arvo 7000,-)
( Palkinto on SimWayHunt 2016 ohjelma + kamerat ja yksi asereplika, tietokone tai videotykki tai valkokangas ei kuulu palkintoon)

2.Matkalahjakortti Rukalle,
Sport House http://www.rukalla.fi/( arvo 400 ,-)

( Sisältää yhden 1 vrk majoituksen RukaTontussa)

3. Lahjakortti Eräkontti myymälään ( arvo 150,-)

Ajankohta
9-12.6.2016, Riihimäen Erämessuilla kaikilla em. kolmella ammuntapaikalla:
Torstai 12–17
Perjantai 12-17
Lauantai 11-16
Sunnuntai 11-16

Turnaus ja kilpailut, 3 simulaattoria ja 3 osakilpailua messujen ajan
Turnauksen säännöt löytyvät tästä.

Erämessuilla ohjelmaa riittää turnauksen lisäksi koko perheelle ja vaikka koko päiväksi, sillä Erämessuilla saa katsoa, koskea ja kokeilla!

Ampumaurheiluliiton osaston löydät E-hallista E 249 (koulukeskus).

Erämessujen aukioloajat: to 9.6. 11-19, pe 10.6. 11-19, la 11.6. 10-18 ja su 12.6. 10-18

Lisää tietoa Erämessuista löydät täältä.