YHDENVERTAISUUSKYSELY – VASTAA JA KERRO MIELIPITEESI
4.7.2016 klo 12:00

Tervehdys, työstämme Suomen Ampumaurheiluliiton yhdenvertaisuussuunnitelmaa ja ohjelmaa. Siksi haluamme kysyä Sinulta kuinka asia nyt toteutuu tai millaisia kehityskohteita nykyisessä toiminnassamme näet. Yhdenvertaisuusohjelma on Opetus- ja kulttuuriministeriön valtionavustuksen kriteereissä ja vaikuttaa myös tukeen. Pääasia kuitenkin on, että voisimme taata entistä paremmin jokaiselle halukkaalle mahdollisuuden hienoon harrastuksemme.

Kyselyn tarkoituksena on tuottaa tietoa yhdenvertaisuuden toteutumisesta sekä liitossamme työyhteisönä että liiton toteuttamassa toiminnassa. Kyselyn tuloksia hyödynnämme SAL:n omassa yhdenvertaisuussuunnittelussa. Kysely on luottamuksellinen ja vastaajien anonymiteetti pyritään varmistamaan kaikin tavoin.

Vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Vastausaikaa Sinulla on 30.kesäkuuta 2016 loppuun saakka, mutta vastaa mieluummin heti!

Tässä linkki kyselyyn: https://my.surveypal.com/Yhdenvertaisuuskartoitus-liikuntajarjestoille_Suomen-Ampumaurheiluliitto

Kiitos avustasi ja yhteistyöstä, hyvää kesää!