Mikael Friman ja Timo McKeown valmistuivat ISSF:n B-valmentajakurssilta
9.12.2016 klo 09:56

Timo McKeown (vas.), Kimmo Yli-Jaskari ja Mikael Friman kuvattuna kurssin todistustenjakotilaisuudessa.

Mikael Friman ja Timo McKeown ovat valmistuneet Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) B-valmentajakurssilta. ISSF:n kurssi päättyi torstaina Montenegron Barissa.

McKeown on Ampumaurheiluliiton pistoolin päävalmentaja. Kiväärikurssilta valmistui Friman, joka on Esbo Skytteföreningenin (ESF) puheenjohtaja. Hänet valittiin viime lauantaina Ampumaurheiluliiton liittovaltuustoon.

Kurssilla oli mukana kolmaskin suomalainen, sillä kiväärikouluttajana toimi Kimmo Yli-Jaskari. Hän osallistui A-valmentajakurssille jo vuonna 1996 ollen ensimmäinen A- ja B-kurssin käynyt suomalainen.