Ampumaurheiluliitto hakee taloussihteeriä
17.10.2017 klo 11:55

Ampumaurheiluliitto hakee toimistolleen Helsinkiin taloussihteeriä vastaamaan päivittäisistä taloushallinnon töistä.

Suomen Ampumaurheiluliitto (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu vuonna 1919 eli se viettää kahden vuoden kuluttua 100-vuotisjuhlavuottaan.

Ampumaurheiluliittoon kuuluu 301 jäsenyhdistystä, joissa on noin 34 000 jäsentä. Liiton toiminnan tarkoituksena on edistää ja kehittää ampumaurheilua Suomessa sekä vaikuttaa että osallistua kansainväliseen ampumaurheilutoimintaan. Liiton toiminnan perustana ovat eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet.

Haemme nyt toimistollemme Helsinkiin TALOUSSIHTEERIÄ vastaamaan päivittäisistä taloushallinnon töistä. Työhön kuuluu myös muun muassa kansainvälisten kilpailumatkojen matkajärjestelyt ja ilmoittautumiset sekä muita avustavia toimistotöitä.

Edellytyksinä tehtävien menestykselliselle hoitamiselle ovat taloushallinnon osaaminen, erinomainen suomen ja englannin kielen taito, oma-aloitteinen työskentelyote ja erinomaiset valmiudet työskennellä sähköisessä toimintaympäristössä.

Luemme eduksi kokemuksen järjestötoiminnasta, Netvisor-taloushallinto-ohjelmasta, sujuvat vuorovaikutustaidot, kehittämishakuisuuden ja myynti- ja markkinointiosaamisen.

Tehtävä täytetään mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja kehityspäällikkö Anne Lantee, puh. 040 5785860.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 31.10.2017 mennessä osoitteeseen anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.