Uusi seuratoiminnan laatuohjelma – tule kuulemaan ja vaikuttamaan
4.11.2017 klo 07:00

Olympiakomitea on valmistellut yhdessä lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen kanssa uutta seurojen laatuohjelmaa. Laatuohjelman tavoitteena on toimia seuratoiminnan kehittämisen välineenä. Laatuohjelman avulla autetaan seuroja kehittymään eri osa-alueilla, joita ovat laadukas lasten urheilu, huippu-urheilu ja aikuisten harrasteliikunta. Ajatuksena on, että seura voi erikoistua laadukkaaseen lasten urheiluun, huippu-urheiluun tai aikuisten harrasteliikuntaan tai vaikka kaikkiin osa-alueisiin seuran omista tarpeista riippuen. Tärkeänä näkökulmana kehittämisessä ovat urheilijan ja liikkujan tarpeet.

15 laatuohjelman esittelytilaisuutta – ilmoittaudu mukaan!

Uutta laatuohjelmaa esitellään 15 alueella järjestettävissä tilaisuuksissa, joihin kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tilaisuudet järjestetään arki-iltoina ja ne ovat maksuttomia. Tarkista oman alueesi tilaisuuden ajankohta ja paikka oheisesta linkistä ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa: https://www.lyyti.in/aluekierros2017

Aluetilaisuuksissa on uuden laatuohjelman lisäksi alueen järjestämää ohjelmaa, joka vaihtelee alueittain mm. seuratuki-info on ohjelmassa monella alueella. Näet ohjelman oheisesta linkistä.  Ilmoittaudu mukaan viimeistään viikkoa ennen tilaisuuden alkua.

Seuratoiminnan laatuohjelman aluetilaisuudet 2017