Sääntötyöryhmä toivoo KY-sääntömuutosehdotuksia 5.3.2018 mennessä
20.2.2018 klo 12:24
Curt Sjöblom

Kilpailuvaliokunnan sääntötyöryhmä on aloittanut Kilpailutoiminnan yleissääntöjen ja ohjeiden muutostyön. Tarve sääntöjen muuttamiseksi tulee pääosin ISSF:n muuttuneista laukausmääristä naisten ja tyttöjen sarjoissa. Työ on tarkoitus saattaa loppuun niin, että KY-sääntömuutokset voidaan viedä hyväksyttäväksi kevään liittovaltuuston kokoukseen huhtikuussa.

Tämän sääntötyön yhteydessä on päätetty avata mahdollisuus kaikille SAL:n toimielimille, seuroille ja niiden jäsenille toimittaa sääntötyöryhmälle KY:n sääntömuutosehdotuksia. Sääntömuutosehdotukset tulee toimittaa SAL:n kilpailusihteerille Kirsi Kankaanmäelle viimeistään 5.3 mennessä sähköpostitse osoitteella kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi. Sääntömuutosehdotuksesta tulee ilmetä mitä sääntökohtaa muutos koskee ja mikä on ehdotettu uusi sanamuoto. Lisäksi sääntömuutosehdotuksessa pitää olla perustelu muutosehdotukselle. Myös ehdotuksen tekijän nimi ja yhteystiedot on löydyttävä viestistä, jotta tarvittaessa voidaan olla yhteydessä.

Aikataulu on erittäin kireä, koska säännöt normaalin käytännön mukaisesti käyvät kilpailuvaliokunnan ja hallituksen kautta ennen liitovaltuuston käsittelyä.