Kultahippunäyttökilpailujen tulokset Ampumaurheiluliittoon ja Salon Seudun Ampujille
28.2.2018 klo 19:21

Alueellisten Kultahippunäyttökilpailujen tulokset pitää lähettää Ampumaurheiluliittoon ja Kultahippufinaalin järjestäjälle.

Päästäkseen kultahippufinaaliin ampujan on osallistuttava alueensa näyttökilpailuihin
eli kultahippunäyttökilpailuihin. Kaudella 2018 voi myös tarvittaessa osallistua toisen alueen näyttökilpailuihin. Ensisijaisesti osallistutaan oman alueen näyttökilpailuihin.
Joukkueiden ei tarvitse karsia.

Oman alueen kultahippunäyttökilpailuista voi myös tiedustella oman alueen Kultahippupäälliköltä.
Alueiden kultahippupäälliköt löydät tästä.

Alueellisten Kultahippunäyttökilpailujen tulokset pitää lähettää seuraaviin osoitteisiin:
Ampumaurheiluliittoon Kirsi Kankaanmäelle kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi
ja finaalin järjestäjälle  heikki.pietinalho@ahtee-pietinalho.fi

Seuraava ilma-aseiden Kultahippufinaali pidetään Salossa Salohallissa 21.-22. huhtikuuta.
Tutustukaa kisainfoon tästä.

Finaaliin ilmoittautumiset seuroittain viimeistään lauantaina 31.3.2018 klo 24.00 mennessä.

Voimassa olevat Kultahippusäännöt liitetiedostona tästä:
Uudet Kultahippusäännöt 2017