Ampumaurheiluliitto esittäytyy GoExpo-messuilla Helsingin messukeskuksessa
2.3.2018 klo 12:58

SAL:n osasto valmiina.

Ampumaurheiluliiton osastolla tulee riittämään vilskettä GoExpo-messuilla Helsingin Messukeskuksessa. Messuvieraiden on mahdollista kokeilla SAL:n osastolla haulikko- ja kivääriammuntaa. Viime vuoden messuihin tutustui yli 40 000 vierasta. Messuilla vierailee arviolta tänä vuonna yli 50 000 messuvierasta. GoExpo-messut päättyvät sunnuntaina klo 17.00.

Helsingin Messukeskus täyttyy kuntoilijoista ja luontoliikkujista. GoExpo on seitsemän tapahtuman sikermä. Perjantaina 2.3. avautuva Fillari, Kunto, Golf, Outdoor, Kuva&Kamera ja Ball Sports. Kattauksen täydentää myös perjantaina avautuva Helsinki Horse Fair yli sadalla hevosella. Tapahtumakokonaisuus tarjoaa kätevässä paketissa kuntoilijoille ja hyötyliikkujille paljon kokeilumahdollisuuksia kevään uutuuksia unohtamatta.

Ampumarata kokoa 5x6m.

Järjestäjät muistuttavat allergikkoja siitä, että hevoset valloittavat Messukeskuksen hallit 1-3 Helsinki Horse Fairilla.

Messuille voi tulla tutustumaan suosikkilajinsa uutuustuotteisiin, hakea lisämotivaatiota treeniin tai vaikka etsiä uutta harrastusta. Eri lajeja on esillä useita kymmeniä ja kokonaisuudessaan seitsemässä tapahtumassa on mukana huikeat 327 näytteilleasettajaa.

Maaliskuu on hyvä ajankohta suunnata katseet kohti tulevaa kevättä ja kesää ja hakea vinkkejä liikuntaharrastuksiin. Lukuisista lajikokeiluista kannattaa ottaa kaikki irti – sopiva harrastus löytyy vain kokeilemalla. Messuille voi tulla myös ihan vain shoppailemaan.

Näytteilleasettajia yhteensä 327. Messuille odotetaan yli 50 000 kävijää.

Suomen Ampumaurheiluliiton osasto löytyy osoitteesta 6 k 2.

Tule ja testaa tarkkuutesi SAL:n osastolla SimWauHunt ammuntasimulaattorilla. Tutustua voit myös SAL:n seura- ja koulutustoimintaan. GoExpo-messut ovat avoinna perjantaina kello 20:een asti. Lauantain aukioloaika on kello 10-18 ja sunnuntaina kello 10-17.

GoExpo messusivuille pääset tästä www.goexpo.fi