Ampumaurheiluliitto Riihimäen Erämessuilla 7.-10. kesäkuuta
7.6.2018 klo 13:08

SAL:n osastolla torstaina ovat vas. Hannu Lötjönen, Riku Lempinen, Janne Hokkanen, Erica Beresford ja Rainer Hirvonen
Kokeilla voi mm. Skeet-ammuntaan

Kansainväliset Erämessut avattiin tänään torstaina Riihimäellä. Ampumaurheiluliiton osastolla voi tuttuun tapaan testata tarkkuutta mm. SimWayHunt-simulaattorilla. Kansainväliset Erämessut järjestetään 7.-10. kesäkuuta Riihimäen Urheilupuistossa 23. kerran. Messut ovat vakiinnuttaneet asemansa alan ykköstapahtumana Suomessa. Messuille odotetaan runsaat 40 000 kävijää, jotka voivat tutustua noin 600 näytteilleasettajan tuotteisiin ja palveluihin.

Tänä vuonna SAL:n osastolla voi testata tuttuun tapaan tarkkuutta ja haastaa vaikka kaveri pieneen kisailuun.

Ohjelmaa riittää koko perheelle ja vaikka koko päiväksi. Erämessuilla saa katsoa, koskea ja kokeilla!

Ampumaurheiluliiton osasto on E-hallissa E 249 (koulukeskus) Portti 1 lähellä.

Erämessujen aukioloajat: to 7.6. 11-19, pe 8.6. 11-19, la 9.6. 10-18 ja su 10.6. 10-18

Lisää tietoa Erämessuista löydät täältä.