Grande Finale ja lajiparlamentit Kisakalliossa 27.-28.10.2018
26.9.2018 klo 08:12
Anne Laurila

Teemu Rintala palkittiin viime vuonna Vuoden ampumaurheilijana. (Kuva: Lassi Palo)

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään jälleen lokakuun viimeisenä viikonloppuna Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille.

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Lauantaina on luvassa myös kiinnostavia puheenvuoroja ennen illan huipentavaa Grande Finale -gaalaillallista. Lisäksi iltapäivällä lajiparlamenttien osittain vielä jatkuessa puheenjohtaja keskusteluttaa muutamasta etukäteen valitusta aiheesta pientä porukkaa. Voit ehdottaa toivomiasi keskustelunaiheita 14.10.2018 mennessä vesa(ät)deeplead.com. Sunnuntaina Minna Uusivirta saapuu kouluttamaan harrastajia ja huippu-urheilijoita itsensä tai miksei myös oman seuran markkinoimisessa yhteistyökumppaneiden ja median suuntaan sekä sosiaalisen median hyödyntämisessä. Minnalla on aiheesta monipuolinen osaaminen toimittajan, tiedottajan, urheilumanagerin ja urheilijan kokemuksella.

La 27.10.
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
13.00 Puheenjohtajan klinikka (lajiparlamentit jatkuvat samanaikaisesti)
16.00 Suomisport seurapalveluna (Juha Saapunki)
17.00 Ampumarata uudesta näkökulmasta (Lotta Jaakkola)
19.15 Grande Finale -gaala

Su 28.10.
9.00 Urheilijan markkinointi, mediasuhteet ja sosiaalisen median hyödyntäminen (Minna Uusivirta)
12.00 Lounas ja kotiinlähtö

Sunnuntaiaamupäivän ohjelma on Minna Uusivirran vetämä ”SoMe uhka vai mahdollisuus”. Minna Uusivirta on turkulainen toimittaja, tiedottaja, urheilumanageri ja entinen urheilija. Hänen puheenvuoronsa aiheina ovat:

• mediahallinnan yleiset periaatteet ja perusteet
  • mitä media odottaa urheilijalta
  • miten esiintyä medialle
  • SOME
  • perusteet
  • urheilijan henkilöbrändäys
  • somen hyödyntäminen sekä mahdollisuudet ym.

Hinnat

Hinta muodostuu perushinnasta 5 euroa ja valituista lisäpalveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:
Viikonloppupaketti sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, päiväkahvit, Grande Finale -gaalaillallinen ja su aamiainen.
3hh 115€/ 2hh 125€/ 1hh 160€

PÄIVÄKÄVIJÄ:
Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai ruokailuineen (la aamiainen, lounas ja päiväkahvi). Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0€
Lajiparlamentti, ruokailuineen 60€

GAALAPAKETTI:
Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.

Iltapaketti 40€, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.

Iltapaketti majoituksella sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia ja la-lounasta eikä päiväkahvia.
3hh 100€/ 2hh 110€/ 1hh 140€

PERJANTAIPAKETTI:
Sisältää majoituksen pe-la valitsemassasi huoneessa ja lajiparlamentin. Sisältää seuraavat ruokailut: pe päivällinen, la aamiainen, lounas ja päiväkahvi. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).
3hh 85€/ 2hh 95€/ 1hh 125€

VILLA-MAJOITUS:
Sisältää majoituksen 4-8 hengen villassa pe-su. Ei sisällä ruokailuja, lajiparlamenttia eikä Grande Finale -gaalaillallista. Valitse ne halutessasi joko päiväpaketeista tai gaalapaketeista. Villoissa on ruuanlaittomahdollisuus.

Villa Katajanmarja pe-su 6 hlöä 690€
Villa Katajanoksa pe-su 4 hlöä 580€
Villa Olotila pe-su 4 hlöä 580€
Rantavilla 1 pe-su 8 hlöä 950€
Rantavilla 2 pe-su 8 hlöä 950€

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta osoitteessa https://www.suomisport.fi/events/d4df7256-d11d-49c6-99c8-5c83d9d2f726. Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Tänä vuonna uutena ovat villamajoitukset eli mökit, jotka vain yksi henkilö voi oman ilmoittautumisensa yhteydessä varata, mutta majoittua voi 4-8 henkeä villasta riippuen. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 17.10.2018.

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).

Tervetuloa!