Aleksi Lepän juhlat jatkuivat HAS:n mitalikahveilla
29.10.2018 klo 07:58

Juha Hirvi kävi onnittelemassa Aleksi Leppää sunnuntain mitalikahveilla. (Kuva: Elina Leppä)

Aleksi Lepän juhlat jatkuivat sunnuntaina Haminan Ampumaseuran järjestämillä mitalikahveilla. Hänet palkittiin myöhään lauantaina Ampumaurheiluliiton Vuoden ampumaurheilijana.

Haminan Ampumaseura (HAS) tarjosi kaksi MM-kultaa voittaneen Aleksi Lepän kunniaksi kakkukahvit sunnuntaina. Lepällä oli ikimuistoinen viikonloppu, sillä hänet palkittiin lauantai-iltana Ampumaurheiluliiton Vuoden ampumaurheilijana. Leppä sai sunnuntaina HAS:n puheenjohtajalta Ville Puhakalta 1000 euron stipendin.

Mitalikahvit kävi nauttimassa noin sata ihmistä. Yksi heistä oli olympiamitalisti Juha Hirvi. Lue lisää Lepän ja Hirven kohtaamisesta täältä.