Urheiluampuja 5/2018 on ilmestynyt
14.12.2018 klo 12:01

Ampumaurheiluliiton julkaiseman Urheiluampuja-lehden vuoden 2018 viimeinen eli viides numero on ilmestynyt.

Urheiluampuja-lehdessä on yhteenvedot Suomen Ampumaurheiluliiton ja Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) syksyn kokouksista ja puheenjohtajavalinnoista. Lehdessä on myös Ampumaurheiluliiton vuoden parhaiden haastattelut.

Urheiluampujassa haastatellaan myös Puolustusvoimien Urheilukoulussa lokakuussa palveluksensa aloittaneita viittä naisampujaa. Urheilija arjessa -juttusarjassa tavataan Oulussa opiskeleva kivääriampuja Mira Mäkelä (Lappajärven Ampujat). Noin 20 kysymykseen vastaa Ampumaurheiluliiton tehoryhmän pistoolivalmentaja Esko Tihinen.

Seuraesittelyssä on Tornionseudun Ampujat, jonka ampumaurheilukoulu toimii Haaparannan nuorisotalossa. Tehoryhmäampujista esittelyvuorossa on Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseuran Ville Ketolainen. Kultahippuampujista esitellään TorSA;n Nico Kusmin.

Urheiluampujassa on myös vuoden 2018 SM-kilpailujen tulosliite.

Sekä tietysti paljon muuta!

Urheiluampujan sähköinen versio ja pdf-versio täällä.