Ilmoittaudu SAL100-pääjuhlaan Tampereelle!
8.7.2019 klo 10:26
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliiton 100-vuotisjuhlavuoden pääjuhla järjestetään Tampereella 31.8.2019. Ilmoittautuminen pääjuhlaan on avautunut. Tule mukaan juhlimaan 100-vuotiasta liittoa!

Iltajuhla alkaa klo 18.00. Illan aikana luvassa on illallisen lisäksi muun muassa 100-vuotishistoriateoksen julkaisu, taidokkaita esiintymisiä, palkitsemisia, musiikkia ja tanssiakin. Illan pukukoodi on juhlapuku (smokki/tumma puku).

Tampereelle kannattaa tulla jo hyvissä ajoin lauantaina, sillä ennen iltajuhlaa järjestetään päivätilaisuus, jossa on kiinnostavaa ja hyödyllistä ohjelmaa ampumaurheilun ystäville:

12.00   Kevyt lounas
13.00   Mielen hallinnalla onnistuneeseen ampumasuoritukseen – Panu Kuhlberg, urheilijoiden
             mentaalivalmentaja
14.30   Klinikat – kysy, opi ja vaikuta:
             – Kilpailutoiminta (mm. tuleva kilpailu- ja tilastopalvelu, kilpailutapahtumien kehittäminen,
huippu-urheilun valinnat, kisaviestintä)
             – Seuratoiminta ja Suomisport (mm. seuratoiminnan kehittäminen ja Tähtiseura-laatuohjelma,
valmentajakoulutus, Suomisport-tutustumista ja opastusta kädestä pitäen)
             – Ampumaratojen ympäristöluvat ja luonnonhoitosuunnitelmat (mm. ympäristölupapalvelun
esittely, lupaprosessi, luonnonhoitosuunnitelmat uutena mahdollisuutena)
16.00   Päivätilaisuus päättyy

Päivätilaisuuteen ei ole pukukoodia.

Panu Kuhlberg on urheilijoiden mentaalivalmentaja ja Huippusuoritus.fi:n perustaja. Hän valmentaa urheilijoita ja yrityksiä ajattelemaan entistä paremmalla tavalla. Panu valmentaa useita Suomen huippu-golfareita ja muita urheilijoita – lajista riippumatta. Panulla on kilpaurheilutausta ja muun muassa Euroopan mestaruus amerikkalaisessa jalkapallossa. Hän on myös pelannut Italian Golden Leaguessa.

Hinnat

Illalliskortti 47 euroa
Päivätilaisuus 15 euroa

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 12.8. Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportissa osoitteessa https://www.suomisport.fi/events/9f76751e-738a-4e4e-8ffb-d4b37bd46f6f. Ilmoittautuminen on sitova ja illalliskortti ja mahdolliset lisätuotteet maksetaan samalla. Voit ostaa samalla kertaa useampia illalliskortteja. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Sanna Hellgréniin 040 5633 554 (lomalla 15.7.-4.8.).

HUOM! Ennakkotilaa ilmoittautumisen yhteydessä Kalle Virtapohjan kirjoittama Sata tarkkaa vuotta: Ampumaurheilun historia Suomessa (384 s.), saat sen ennakkotilaajan etuhintaan 42 € (norm. 48 €) toimitettuna Tampereelle.

Paikka

Juhlapäivän tapahtumapaikkana on näyttävä Tuulensuun Palatsi osoitteessa Hämeenkatu 30. Upeat tilat tarjoavat Palatsin omistaja Taitokaari Oy ja Pohjois-Hämeen Ampujien Haulikkokerho lahjana 100-vuotiaalle Ampumaurheiluliitolle. Taustalla tämän mahdollistajana on Taitokaari Oy:n toimitusjohtajan Hannu Koivuniemen ja Kokkovuoren haulikkoampumakeskuksen ratamestarin Janne Hokkasen neuvottelut ja pitkään jatkunut yhteistyö.

Majoitus

Majoituksessa hyvä vaihtoehto on yhteistyökumppanimme Holiday Clubin Tampereen Kylpylä. SAL:n jäsenetuna saat Holiday Clubin majoituksista 15% alennuksen päivän hinnasta. Varaa majoitus www.holidayclub.fi tai 0300 870 900, varatessa käytä koodia SAL15.