Ampumaurheiluliitto hakee palveluneuvojaa
6.9.2019 klo 18:31
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu 19.1.1919 eli se viettää 100-vuotisjuhlavuottaan tänä vuonna. Ampumaurheiluliittoon kuuluu noin 300 jäsenseuraa, joissa ampumaurheilua harrastaa noin 30 000 henkilöä.

Haemme nyt osa-aikaiseen ja määräaikaiseen työsuhteeseen (noin 15 h/vko) palveluneuvojaa. Annat neuvontaa puhelimitse ampumaurheilijoille aselain muutosten vaikutuksista harrastajan nykyisiin aselupiin ja toisaalta uusien aselupien hakemisesta sekä kokoat myös kotisivuillemme perusfaktapaketin, joka päivittyy usein kysyttyjen kysymysten myötä. Lisäksi olet järjestämässä jäsenillemme suunnattua koulutustilaisuutta aselain muutoksiin liittyen. Toisena työkokonaisuutena on jäsenistöllemme tarjottavien uusien jäsenetujen hankkiminen ja neuvottelu yritysten kanssa.

Edellytämme perehtyneisyyttä aselakiin ja siihen tuleviin muutoksiin, palvelualttiutta ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja, itsenäistä työskentelyotetta sekä hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Luemme eduksi ruotsin kielen taidon, asiakaspalvelukokemuksen, perehtyneisyyden ampumaharrastukseen ja sujuvat tietokoneen käsittelytaidot.

Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi oikeustieteen opiskelijalle, työtunnit voidaan sijoittaa joustavasti työntekijän tarpeiden mukaan. Myös etätyö on mahdollista. Työ on määräaikainen, kesto 6 kk. Aloitus 1.11. tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa 16.9. alkaen toiminnanjohtaja Anne Lantee, puh. 040 5785 860, anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 25.9.2019 mennessä sähköpostitse osoitteella anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.