Ampumatuomareiden täydennyskurssi elektronisten taululaitteiden käytöstä
18.9.2019 klo 08:53
Mikko Taussi

Suomen Ampumaurheiluliitto järjestää tuomareiden täydennyskoulutusta elektronisten taululaitteiden käyttämisestä kilpailuissa Kouvolassa hotelli Scandicissa (Kouvolankatu 11) 9.11.2019 klo 10.00 – 17-00.

Kansallisen elektronisten taululaitteiden kurssin päämääränä on, että kurssin suoritettuaan koulutettavat tuntevat kilpailua edeltävät toimenpiteet sekä kilpailujen aikaiset toimenpiteet häiriötilanteissa EST-tauluja käytettäessä. Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti kivääri- ja pistoolilajien tuomareille, mutta myös liikkuvan maalin tuomareille kurssi on hyödyllinen. Kurssin kuuluessa Suomessa vuonna 2021 järjestettävien Euroopan mestaruuskilpailujen valmisteluihin tuomarivaatimustaso on I luokan tuomari.

Kurssin kokonaiskesto on kuusi tuntia jakautuen neljän tunnin teoriaosaan ja kahden tunnin laitekohtaiseen perehtymiseen. Kurssi järjestetään ilman loppukoetta. Kurssilaisille annetaan kuitenkin osallistumistodistus.

Ilmoittautuminen kurssille tapahtuu Suomi-Sport-sovelluksessa (https://www.suomisport.fi/events/727dabd2-8373-4e08-a77e-a5543ae6d8cd#). Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2019. Kurssimaksu on 55 euroa ja maksut suoritetaan Suomi-sport -sovelluksessa. Kurssihinta sisältää opetuksen sekä tulokahvin, lounaan ja iltapäiväkahvibuffetin. Mikäli kurssilainen sitoutuu toimimaan tuomari- tai toimitsijatehtävissä ilma-aseiden Euroopan mestaruuskilpailuissa Kisakalliossa vuonna 2021, kurssi on maksuton. Tällaisia tapauksia varten pyydä tapahtuman järjestäjältä etukäteen alennuskoodi.

Tapahtuman Suomi-Sport tägi on FINEST.

Lisätietoja Mikko Taussilta (mikko.taussi@gmail.com).