Ampumaurheiluliitto hakee palvelusihteeriä
19.11.2019 klo 09:00
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu 19.1.1919 eli se viettää 100-vuotisjuhlavuottaan tänä vuonna. Ampumaurheiluliittoon kuuluu noin 300 jäsenseuraa, joissa ampumaurheilua harrastaa noin 30 000 henkilöä.

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen palvelusihteeriä vastaamaan asiakaspalvelusta ja kotimaan kilpailutoiminnan tukitehtävistä. Tehtäviisi kuuluvat muun muassa kilpailuhakemusten käsittely ja niihin liittyvä yhteydenpito eri tahoihin, kilpailu- ja tilastopalvelun ylläpito ja tuomarikoulutukseen liittyvät asiat. Toimit myös kilpailuvaliokunnan sihteerinä ja esittelijänä. Palvelet seurojamme ja niiden jäseniä moninaisissa kysymyksissä, avustat heitä muun muassa rekisteripalvelu Suomisportin käytössä ja olet mukana seuraviestinnässä.

Edellytämme vahvaa palveluasennetta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, sujuvia ja monipuolisia tietoteknisiä taitoja toimisto-ohjelmistojen ja eri viestintäkanavien osalta sekä erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Luemme eduksi ruotsin ja englannin kielen taidon sekä kokemuksen järjestötoiminnasta.

Työ alkaa 7.1.2020 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Anne Lantee, puh. 040 5785 860, anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 8.12.2019 mennessä sähköpostitse osoitteella anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.