Vastaa seurakyselyyn 20.2. mennessä
7.2.2020 klo 14:22
Anne Laurila

SAL:n seurakysely toteutettiin edellisen kerran vuonna 2017. Nyt on aika uusia kysely ja katsoa, missä asioiden suhteen tällä hetkellä mennään. Liiton strategiaa vuosille 2021-2024 ollaan parhaillaan laatimassa, ja on tärkeää, että seurojen ääni tulee siinä kuuluviin. Kyselyn tarkoituksena on hankkia pohjatietoa sekä liiton toiminnan kehittämiseen että seurojen omien kehittämistoimien tukemiseen. Kyselyssä on paljon samoja kysymyksiä, kuin kolme vuotta sitten toteutetussa kyselyssä, mutta mukana on myös uusia, strategiatyön kannalta ajankohtaisia kysymyksiä.

Seurakysely on avoinna 20.2.2020 asti. Toivomme yhtä vastausta per seura. Vastaa kyselyyn tästä: https://forms.gle/LhPUXQywdV5vPrTJ8.

Seurakyselyn kysymykset löytyvät pdf-muodossa tästä, jotta niitä on helpompi käsitellä esimerkiksi seuran hallituksen kokouksessa.

Kaikkien vastanneiden seurojen kesken arvotaan kolme Viking Linen lahjakorttipakettia seurojen hallituksille.