Kirsi Kankaanmäki jäi eläkkeelle
14.2.2020 klo 14:38

Ampumaurheiluliiton hallituksen jäsen Curt Sjöblom ja toiminnanjohtaja Anne Lantee kukittivat Kirsi Kankaanmäen perjantaina. (Kuvat: Lassi Palo)

Ampumaurheiluliiton kilpailu- ja palvelusihteeri Kirsi Kankaanmäki jää eläkkeelle 1. huhtikuuta, mutta hänen viimeinen työpäivänsä oli tänään ystävänpäivänä eli 14. helmikuuta.

Kirsi Kankaanmäki ja työkavereiden lahja.

– Lämmin kiitos kaikille – etenkin kilpailuvaliokunnalle, seuraihmisille sekä lajijaostoille ja valiokunnille, joiden kanssa olen tehnyt erittäin paljon yhteistyötä. Jotkut kolleegani olivat liitossa töissä yli 30 vuotta, mutta minä en jaksanut ihan niin kauan, Kankaanmäki naurahti läksiäisissään, jotka vietettiin liiton toimistossa Helsingissä.

Kankaanmäellä tuli 3. tammikuuta 20 vuotta täyteen Ampumaurheiluliitossa. Olli Törni aloitti työt Ampumaurheiluliiton palvelusihteerinä vuoden alussa.