PM-kilpailut siirtyvät vuoteen 2021
20.3.2020 klo 07:46

Ampumaurheilun PM-kilpailut siirtyvät vuoteen 2021.

Ampumaurheiluliiton hallituksen kokouksessa 17. maaliskuuta käsiteltiin PM-kisojen siirtämistä kesäkuun alusta loppukesään tai alkusyksyyn koronavirustilanteen takia. Kisat piti alun perin järjestää Kouvolassa ja Orimattilassa 4.-7. kesäkuuta.

PM-kilpailujen norjalainen TD on ehdottanut kilpailujen siirtämistä vuodella eteenpäin. Ehdotusta käsiteltiin sähköpostitse kisojen järjestelytoimikunnassa, ja se nähtiin hyvänä ajatuksena koronatilanteen huonon ennustettavuuden ja toisaalta päivämäärien ongelmallisuuden vuoksi.

Ampumaurheiluliiton hallitus on nyt päättänyt siirtää PM-kilpailut vuoteen 2021. Kisoille pyritään löytämään kansainväliseenkin kalenteriin sopiva ajankohta mieluiten koulujen kesälomakaudelta.