Viimeisetkin maailmancupit on peruttu
6.4.2020 klo 20:24

Kansainvälinen ampumaurheiluliitto on perunut vuoden viimeisetkin maailmancupit, jotka piti järjestää Intiassa ja Azerbaidzhanissa.

Kansainvälinen ampumaurheiluliitto (ISSF) kertoi maanantaina verkkosivuillaan, että vuoden viimeisetkin maailmancupit on peruttu maailmaa riepottelevan koronaviruspandemian takia.

KIvääri-, pistooli- ja haulikkolajien maailmancup piti järjestää maaliskuussa Intian Delhissä, mutta se päätettiin siirtää toukokuulle niin, että kivääri- ja pistoolilajeissa olisi kilpailtu 5.-13. toukokuuta ja haulikkolajeissa 20.-29. toukokuuta. Tämäkään aikataulu ei nyt toteutunut, vaan Delhin maailmancup jouduttiin perumaan.

Samoin kävi Azerbaidzhanin Bakuun 22.6.-3.7. suunnitellulle maailmancupille. Bakussa piti kilpailla kivääri-, pistooli- ja haulikkolajeissa.

Viime viikolla kerrottiin Saksan Münchenin maailmancupin peruuntumisesta.

Tämän vuoden ainoaksi maailmancupiksi jäi täten Kyproksen Nikosiassa maaliskuussa järjestetty haulikkolajien maailmancup.

Lue lisää täältä.