COVID-19 tilanteen vaikutuksia tuomarikortteihin ja kilpailuiden uudelleen järjestämisestä
23.4.2020 klo 13:59
Olli Törni

COVID-19:n aiheuttamien poikkeusolosuhteiden takia SAL:n liittohallituksen kokouksessa tehtiin kilpailuvaliokunnan esityksen perusteella päätöksiä toiminnasta sekä tuomarikorttien voimassaolojen että kilpailujen uudelleenjärjestämisen suhteen.

Koska COVID-19:n takia ei tuomarikursseja voida toistaiseksi järjestää, I ja II-luokan tuomarikorttien, joiden voimassaolo päättyi 31.12.2019 voimassaoloa on jatkettu 31.12.2020 asti.

COVID-19 tilanteen takia peruuntuneiden kilpailuiden uudelleen järjestämiseksi kilpailun järjestäjän tulee esittää kilpailuluvan myöntävälle taholle uutta ajankohtaa, jotta kilpailut voidaan koordinoida keskenään ja toisten SAL:n tapahtumien kanssa. Tämän voi tehdä SAL:n palvelusihteerin kautta sähköpostilla osoitteeseen olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi tai tekemällä uusi kilpailun järjestämislupahakemus.