Etsimme valmennuksen johtajaa
2.6.2020 klo 15:24
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu vuonna 1919. Ampumaurheiluliittoon kuuluu noin 300 jäsenseuraa, joissa ampumaurheilua harrastaa noin 30 000 henkilöä.

Haemme nyt päätoimiseen työsuhteeseen valmennuksen johtajaa. Tehtävä on määräaikainen 1.1.2021-31.12.2024. Valmennuksen johtaja vastaa Ampumaurheiluliiton huippu-urheilutoiminnasta yhdessä lajikohtaisista maajoukkuevalmentajista koostuvan tiiminsä kanssa. Tehtävänäsi on organisoida ja kehittää liiton valmennusjärjestelmä sellaiseksi, että se mahdollistaa nyt ja tulevaisuudessa maailman huipun saavuttamisen motivoituneille huippu-urheilijoille ja varmistaa laadukkaan valmennuksen kautta polun tulevaisuuden menestyjille seuroissa ja liiton valmennusryhmissä. Merkittävänä vastuualueena tähän liittyen on SAL:n valmentajakoulutus. Vastaat myös huippu-urheilun budjetista.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta (korkeakoulutasolta), kokemusta huippu-urheilu- ja valmennustoiminnasta ja urheiluorganisaatioista, hyvää johtamis- ja organisointikykyä ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää tiivistä yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa niin kotimaassa kuin ulkomailla, kykyä toimia laajassa verkostossa ja hallita laajoja kokonaisuuksia, paineensietokykyä, hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä erinomaista suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Luemme eduksi muun kielitaidon. Ampumaurheilutausta ei ole välttämätön.

Lisätietoa tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Anne Lantee, puh. 040 5785 860, anne.lantee@ampumaurheiluliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 29.7.2020 mennessä sähköpostitse osoitteella rekry@ampumaurheiluliitto.fi.