Grande Finale ja lajiparlamentit Kisakalliossa 24.-25.10.
30.9.2020 klo 08:02
Anne Laurila

Satu Mäkelä-Nummela palkittiin viime vuoden Grande Finalessa vuoden ampumaurheilijaksi. (Kuva: Lassi Palo)

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään jälleen lokakuun lopulla Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille. Tänä vuonna mukana on myös koulutusta seuroille.

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Lauantaina on luvassa myös aselain muutoksiin ja aselupiin liittyvää koulutusta. Illan huipentaa Grande Finale -gaala. Sunnuntaina perehdytään seuroille suunnattuihin koulutusaiheisiin liittyen erityisesti ampumaseuran kehitysresurssien parantamiseen.

Lauantai 24.10.
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
15.00-16.30 Aselain muutokset ja aseluvat
SAL:n palveluneuvoja Oskari Koskela käy läpi aselakiin ja aselupiin liittyviä ajankohtaisia kysymyksiä, jotka ovat nousseet esille aselupaneuvonnassa.
18.15 Grande Finale -gaala

Sunnuntai 25.10.
9.00 Seurakoulutus
Ampumaurheiluseuralle kehitysresursseja
tietoa eri rahoituslähteistä (EU-tuet, OKM:n seuratuki ja muut tuet)
– case-esimerkkejä onnistuneista tukihankkeista
– tuotteistaminen, esim. valmentajat ja valmennusryhmät
Rataolosuhteiden kehittäminen
– ajankohtaista ympäristölupahankkeesta
12.00 Lounas

Hinnat

Hinta muodostuu perushinnasta 5 euroa ja valituista lisäpalveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:

Viikonloppupaketti sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, päiväkahvit, Grande Finale -gaalaillallinen, su aamiainen ja lounas.
2hh 140€/ 1hh 170€

PÄIVÄKÄVIJÄ:

Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai ruokailuineen (la aamiainen, lounas ja päiväkahvi). Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0€

Lajiparlamentti, ruokailuineen 60€

GAALAPAKETTI:

Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.

Iltapaketti 40€, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.

Iltapaketti majoituksella sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia ja la-lounasta eikä päiväkahvia.
2hh 110 €/ 1hh 135€

PERJANTAIPAKETTI:

Sisältää majoituksen pe-la valitsemassasi huoneessa ja lajiparlamentin. Sisältää seuraavat ruokailut: pe päivällinen, la aamiainen, lounas ja päiväkahvi. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).
2hh 95€/ 1hh 120€

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta osoitteessa https://www.suomisport.fi/events/032607b8-9c32-414c-95da-64d753068736. Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 12.10.2020.

Jos osallistut Grande Finale -viikonloppuun vain sunnuntain seurakoulutuksen osalta (maksuton), käytä ilmoittautumiseen eri linkkiä.

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).

Koronatilanne

Koronatilanteen pahentuminen voi vaikuttaa edellytyksiin järjestää tapahtuma, mutta toistaiseksi uskomme, että tapahtuma voidaan järjestää turvallisesti erityisiä ohjeita noudattaen. Osallistujia ohjeistetaan erikseen ennen tapahtumaa. Osaan tapahtumista voi osallistua myös etänä, mm. koulutussisällöt lauantaina ja sunnuntaina.