Kultahippupassi tai nuorisolisenssi on riittävä pääsylippu Kultahippujen ilma-asefinaaliin Kankaanpäähän
24.1.2021 klo 10:43

Suomessa olevan koronatilanteen johdosta SAL:n nuorisovaliokunta on päättänyt yhdessä Kankaanpään Ampumaurheilijoiden kanssa linjata pääsyvaatimusta tulevaan ilma-asefinaaliin 31.7.-1.8.

Avointen aluekisojen järjestämisten haasteiden johdosta tänä vuonna riittää Kultahippujen ilma-asefinaaliin vain voimassa oleva Kultahippupassi tai nuorisolisenssi. Kilpailukokemusta kannattaa ehdottomasti kerätä vähintään oman seuran ns. kotiratakisoissa ja kilpailunomaisissa harjoituksissa. Seurojen vastuulla on, että kaikkien ampujien kanssa on käyty läpi kilpailun kulku, jotta tilanne ei ole yhdellekään nuorelle uusi kultahippufinaaleissa.

Jos koronatilanne ei helpota, niin järjestäjien kanssa on alustavasti keskusteltu myös henkilökohtaisten kilpailujen jakamista tarvittaessa lauantaille ja sunnuntaille. Silloin joukkuekisa perinteiseen tapaan ei tule toteutumaan. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme asiasta viimeistään kesäkuun alussa.

Isossakyrössä pidettävistä Kultahippujen ruutifinaaleista 28.8.2021 tiedotetaan huhtikuun aikana.

Terveisin
SAL:n nuorisovaliokunta