Grande Finale ja lajiparlamentit Kisakalliossa 30.-31.10.
29.9.2021 klo 09:58

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään lokakuun lopulla Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla.

Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille. Mukana on myös koulutusta seuroille.

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Illan huipentaa Grande Finale -gaala. Sunnuntaina perehdytään seuroille suunnattuihin koulutusaiheisiin, ja koko aamupäivän on lisäksi mahdollista saada henkilökohtaista opastusta Suomisportin ja kilpailu- ja tilastopalvelu Kitin käytössä.

Ohjelma:

La 30.10.
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
13.30-14.30 Liikuntahetki
15.00 Huippu-urheilun kuulumiset
15.50-16.30 Samanaikaiset sessiot: 1) kyselytunti lyijyrajoitusasioista 2) ideariihi SAL:n digistrategiasta
18.30 Grande Finale -gaala

Su 31.10. (alustava ohjelma)
Huom: 9.00-12.00 Suomisport-klinikka ja Kiti-klinikka: henkilökohtaista koulutusta ja neuvoa saatavilla non-stoppina
9.30 Tietoisku tapahtumatyökaluista (Suomisport)
10.00 Seuraviestinnän merkitys
10.45 Katsaus ensi vuoteen seurakehityksen näkökulmasta
11.15 Hyvä hallinto -koulutus
12.00 Lounas ja kotiinlähtö

Hinnat
Hinta muodostuu perushinnasta 5 euroa ja valituista lisäpalveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:
Viikonloppupaketti sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, päiväkahvit, Grande Finale -gaalaillallinen, su aamiainen ja lounas.
2hh 140€/ 1hh 170€

PÄIVÄKÄVIJÄ
Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai ruokailuineen (la aamiainen, lounas ja päiväkahvi). Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0€
Lajiparlamentti, ruokailuineen 60€

GAALAPAKETTI
Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.
Iltapaketti 40€, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.

Iltapaketti majoituksella sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia ja la-lounasta eikä päiväkahvia.
2hh 110 €/ 1hh 135€

PERJANTAIPAKETTI
Sisältää majoituksen pe-la valitsemassasi huoneessa ja lajiparlamentin. Sisältää seuraavat ruokailut: pe päivällinen, la aamiainen, lounas ja päiväkahvi. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).
2hh 95€/ 1hh 120€

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta osoitteessa https://www.suomisport.fi/events/626088e9-258f-4814-b008-5ee1aa8addeb

Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 14.10.2021.

Jos osallistut Grande Finale -viikonloppuun vain sunnuntain koulutustapahtumiin (seurakoulutuksen osalta maksuton), käytä ilmoittautumiseen eri linkkiä: https://www.suomisport.fi/events/cf59f3ee-a78e-41d6-a4b7-85ce14495be7 .

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).

Koronatilanne

Koronatilanteen pahentuminen voi vaikuttaa edellytyksiin järjestää tapahtuma, mutta toistaiseksi uskomme, että tapahtuma voidaan järjestää turvallisesti. Osaan tapahtumista voi osallistua myös etänä.