Seurojen vuosi-ilmoituksien aika, täydentäkää tiedot 15.2. mennessä
13.2.2022 klo 18:41
Marko Keskitalo

Seurojen vuosi-ilmoitukset ilmoitetaan nykyään Seuroille-osiossa sähköisessä palvelussa. Palvelu toimii samoilla tunnuksilla kuin millä haetaan kilpailujen järjestämislupiakin. Seuran tiedot tulee olla päivitettyinä vuosittain 15.2. mennessä.

Voit päivittää seurasi tietoja palvelun kautta aina tarvittaessa – myös kesken vuotta.

Jos seurallasi on jo tunnukset, siirry alla olevassa listassa suoraan kohtaan 4. Jos seurastasi kenelläkään ei vielä ole tunnuksia, toimi näin:

1. Rekisteröidy palveluun täältä.
  2. Saat sähköpostiisi hetken kuluttua linkin, jonka avulla voit asettaa tunnuksellesi salasanan.
  3. Ennen kuin voit päivittää seurasi tietoja, vaatii tunnuksesi Ampumaurheiluliiton hyväksynnän. Tunnus hyväksytään yleensä viimeistään seuraavana arkipäivänä tunnuksen luomisesta.
  4. Kun tunnukset on hyväksytty, siirry kohtaan Seuroille Ampumaurheiluliiton sivujen ylävalikosta ja kirjaudu palveluun.
  5. Valitse vasemmasta palkista kohta Seuran tiedot, jossa voit päivittää oman seurasi tietoja. Päivitettäviä tietoja on kolmella välilehdellä: seuran perustiedot, seuran henkilöt, vuosi-ilmoitus.Pohjatietoina näkyvät viime vuoden tiedot. Kun olet päivittänyt seurasi tiedot, ne päivittyvät automaattisesti Ampumaurheiluliiton sivuston jokaiselle sivulle, jolla seurasi on mainittu.

Sähköinen ilmoitus on rakennettu seuroilta tulleen palautteen myötä, sillä seurat ovat toivoneet pohjatietojen näkymistä lomakkeella. Jos jostain syystä seurailmoituksen antaminen salasanasuojatussa ympäristössä tuntuu vaikealta, voit täyttää ja palauttaa perinteisen lomakkeen liiton toimistoon. Perinteisen lomakkeen voit ladata tästä.