Kymppigolf pelataan Ruuhikoskigolfissa Seinäjoella 1.8.2022
27.6.2022 klo 19:52
Anne Laurila

Ampumaurheilijoiden perinteinen jokakesäinen golfkilpailu, Kymppigolf, pelataan Ruuhikoskigolfissa Seinäjoella maanantaina 1.8.2022. Aamulla klo 9 on mahdollista osallistua Nammo Lapuan tehdasvierailulle. Sieltä siirrytään Ruuhikoskelle lounaalle (sisältyy kilpailumaksuun). Klo 13.30 tiiaikalähtöinä alkaa varsinainen kisa Ruuhikoskella.

Kilpailumuotona on pistebogey. Myös paras scratch-tulos palkitaan. Lisäksi on erikoiskilpailuja. Suurin kilpailussa huomioitava tasoitus on 36.

Osallistumisoikeus: SAL:n seuran jäsenyys tai kutsuvieras sekä SGL:n golfseuran jäsenyys.

Ilmoittautuminen 22.7. mennessä:

Kaikkia ilmoittautuneita pyydetään tuomaan mukanaan pieni palkinto, joita jaetaan osallistujille sen mukaan, kuin niitä riittää.

Hinta on 60 euroa sisältäen lounaan (ei pelilippuja eikä alennuskortteja).

Jos haluat hioa lyöntiä kuntoon ja tutustua kenttään etukäteen, yhden harjoituskierroksen pääsee pelaamaan kisaa edeltävällä viikolla 20 % alennuksella normaalista greenfeestä, kun ilmoittaa olevansa ampujien 10-golfin osallistuja.

Kymppigolfin osallistujille on majoitustarjous Hotelli Sorsanpesässä sekä sunnuntai- että maanantai-illaksi:

• 1hh 110€/yö/huone
  • 2hh standard erillisvuoteilla 114€/yö/huone
  • 2hh comfort parivuode 125€/yö/huone
  • sisältää aamupalan, pysäköinnin, saunan ja uima-altaan sekä kuntosalin

Majoitusvaraukset suoraan Hotelli Sorsanpesästä tunnuksella ”AMPUJIEN 10-GOLF”, www.sorsanpesa.fi tai puh: 020 741 8181

Ruuhikoskigolfin osoite: Isokoskentie 533, 60550 Nurmo
Nammo Lapuan tehtaan osoite: Patruunatehtaantie 15, 62100 Lapua