Valmentajan arvostus ja osaaminen – SAL-Valmentajaverkoston kaikille avoin webinaari
27.4.2023 klo 15:44
Jaana Joutsenkorpi

SAL-Valmentajaverkoston kaikille avoin webinaari to 25.5. klo 17.30–19.00

Suomalaisissa urheiluseuroissa toimii noin 80 000 valmentajaa, joista suuri osa tekee valmennustyötä vapaaehtoispohjalta ilman rahallista korvausta. Ilman valmentajia lasten, nuorten ja aikuisten urheileminen ja liikunnan harrastaminen ei olisi mahdollista nykyisessä laajuudessaan.

Miten tämä valmentajien seuroissa tekemä korvaamattoman arvokas työ näkyy valmentajien arvostuksessa? Kokeeko valmentaja itse oman työnsä arvokkaaksi ja tärkeäksi? Miten saamme houkuteltua uusia ohjaajia ja valmentajia ampumaurheiluseuroihin? Millainen on valmentajan polku ampumaurheilussa ja miten sitä tulisi kehittää?

Tervetuloa SAL Valmentajaverkoston webinaariin kuuntelemaan näkemyksiä ja keskustelua valmentajuudesta, valmentajan arvostuksesta ja sen lisäämisestä!

Luennoitsijana ja keskustelun vetäjänä toimii SAL:n nuoriso- ja koulutuspäällikkö Kustaa Ylitalo. Kustaa on aiemmin toiminut Päijät-Hämeen Liikunta ja Urheilu ry:ssä seura- ja valmennusosaamisen kehittäjänä. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus japanilaisista budolajeista ja näkökulmaa valmennustoiminnasta myös nuoren urheilijan isänä.

Webinaari on osallistujille maksuton. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.5.23 täältä!

Lisätiedot: jaana.joutsenkorpi@ampumaurheiluliitto.fi