Kultahippupasseihin muutos kaudelle 2023-2024
5.10.2023 klo 16:48
Olli Törni

Kultahippujen vakuutuksiin ja lisensseihin on tehty muutos, jossa paperinen passi on eriytetty näistä.

2023-2024 Kultahippukaudella seura voi tilata Kultahippuvakuutuksen osoitteesta olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi samalla tavoin kuin aiemmin, lähettämällä listan harrastajien nimistä, osoitteista ja syntymäajoista hintaan 7€.

Mikäli nuorelle haluaa kilpailuoikeuden, tulee vakuutus ja lisenssi hankkia Suomisportin kautta, jossa se maksaa 5€. Mikäli nuori kesken kauden haluaa kilpailla ja hänelle on jo hankittu vakuutus liiton toimistolta, voi tästä ilmoittaa liitolle ja aiempaa 7€ hintaa vakuutuksesta ei veloiteta.

Seurat voivat tilata halutessaan paperisia Kultahippuoppaita jaettavaksi ilmaiseksi liiton toimistolta osoitteesta olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi.