Videosarjassa ajatuksia fysiikkaharjoittelusta ja psyykkisestä valmennuksesta – uusia haastateltavia haussa
9.2.2024 klo 14:52
Heidi Lehikoinen

SAL:n videosarjassa tutustutaan noin viikoittain urheilijoiden, valmentajien, harrastajien, seuratoimijoiden ja muiden lajin parissa toimivien polkuihin ja ajatuksiin lajin tiimoilta. Videoita julkaistaan SAL:n sosiaalisen median kanavissa You Tubessa, Facebookissa ja Instagramissa.

Tämän vuoden puolella ääneen ovat jo päässeet muun muassa Turun Seudun Urheiluakatemiasta fysiikkavalmentaja Jani Heino ja psyykkinen valmentaja William Lemoine. Heinon kanssa puhuttiin ampujan fysiikkaharjoittelusta kivääri- ja pistooliampujien esimerkkien kautta ja Lemoinen kanssa muun muassa siitä, miten vaikkapa nuori ampuja voi ottaa psyykkisen valmennuksen elementtejä omaan tekemiseensä ja kehittyä sitä kautta urheilijana.

Videosarjassa huomioidaan mahdollisuuksien mukaan kaikkia ampumaurheilun lajeja. Piipahdettu on vuoden sisään muun muassa practicalin, siluetin ja mustaruutiammunnan parissa. Lähiviikkoina on tulossa muun muassa liikkuvaa maalia (Ida Heikkilä), kivääriammuntaa (Aleksi Leppä), trapia ja skeetiä lajin innokkaita harrastajiamme unohtamatta.

Jos sinulla on mielessä seuratoimija, valmentaja, harrastaja, urheilija tai muu ampumaurheiluun liittyvä henkilö, josta olisi kiva tehdä videojuttua tai teema, jota olisi syytä videoilla käsitellä, laita viestiä Heidille heidi@viestintapalveluheidi.fi

Kiinnostaako opiskelu Turussa ja Turun Seudun Urheiluakatemiassa? Kurkkaa viime vuonna tehty (hakupäivien osalta päivitetty) video alta ja lue lisää Turun Seudun Urheiluakatemian nettisivuilta.