Jäikö uusin Urheiluampuja -lehti tulematta?
18.3.2024 klo 15:58
Marko Keskitalo

Uusin Urheiluampuja -lehti ilmestyi sekä sähköisenä että painettuna postilaatikkoihin viime viikolla.

Jos posti on kuitenkin kulkenut mutta et jostain syystä saanut lehteä, niin tässä lyhyt tarkistuslista mahdollisista syistä:
-Oletko maksanut ampumaurheiluseurasi jäsenmaksua?
-Oletko ilmoittanut sportti-id:n seurallesi?
-Onko seurasi tehnyt lehtitilausta 3.3.2024 mennessä?

Jos vastaus oli johonkin noista kolmesta kohdasta KIELTÄVÄ niin se voi olla syynä miksi lehti jäi saapumatta.

Sähköinen lehti löytyy tästä linkistä.

Urheiluampujassa on kansanedustaja Pekka Toverin (kok) haastattelu. Hän aloitti vuoden alussa ensimmäisessä urheilun luottamustehtävässään eli Ampumaurheiluliiton hallituksen jäsenenä.

Lehdessä on myös Pariisin olympialaisiin jo nimettyjen Eetu Kallioisen ja Aleksi Lepän haastattelu, jossa he kertovat miten he ovat harjoitelleet ja harjoittelevat. Lisäksi kerrotaan, miten olympialaisiin voi vielä saavuttaa maapaikan.

Kansijutussa esittäytyy practical-ammunnassa menestynyt Raine Peltokoski. Hän on ollut lajinsa huipulla vuosien ajan. Pistooliammuntaan liittyvässä jutussa haastatellaan valmennustyöt aloittanutta Joonas Kalliota ja päävalmentaja John Leighton-Dysonia, jonka mukaan huippu-urheilijaksi haluavan on tehtävä kovia päätöksiä. Urheilijahaastattelussa tavataan skeet-ampuja Marjut Heinonen.

Lehdessä on SM-tulosliite. Lisäksi kerrotaan Keski-Suomen Ampujien (KSA) toiminnasta. Finaalisivulla tavataan skeet-ampuja Timi Vallioniemi, joka aloitti liikunta-aliupseerin työt vuoden alussa.

Sekä tietysti paljon muuta!

Ohjeita painetun lehden saamiseen löytyy näistä linkeistä: