Nuorelle Siivet-arvoilla kevätkampanja
25.4.2024 klo 13:31
Marko Keskitalo

Onko kesän varainhankinta suunnitelmat käynnissä? Tässä on mahtava tarjous erinomaisella tuotolla Nuorelle Siivet-arvoilla! Information också på svenska.

Kevätkampanja Nuorelle Siivet-arvoilla saat 45 % tuottoa myydyistä arvoista, sekä 10 % ilmaisia extra-arpoja, josta saat pitää koko tuoton. Arpojen myyntihinta on 6 €, eli tuotto on 2,7 € per myyty arpa. Tämän lisäksi tarjoamme myös huikean kaiuttimen tilaajalahjana, jolla voit esim. palkita parhaan myyjän! Minimitilaus kampanjalle on 300 arpaa. Parasta tässä on, että ei ole ennakko maksuja, vaan hoidetaan laskutukset niin, että ehditte myydä arvat. Näitä arpoja voi helposti myydä esim. kesätapahtumissa, sillä ne eivät vie varastointitilaa ja ovat helppoja kuljettaa paikasta paikkaan! Kampanja päättyy 30.6.2024 ja voit myydä arpoja koko vuoden. Jos jostain syystä et saisi kaikkia arpoja myytyä saat vaihtaa arvat uusiin, kun arpajaiskausi vaihtuu. Tämä on tehty todella helpoksi seuralle, joten tilaa arvat jo tänään!

Haluatko tehdä arvasta seurasi näköinen? Tilaamalla personoituja arpoja voitte lisätä oman taustakuvan ja seuran oma logo arpaan! Arvan räätälöimiseen ei tule mitään lisäkuluja. Minimitilaus näille arvoille on 500kpl. 10 % ilmaisia arpoja sekä tilaajalahja kuulu tietysti mukaan tähän tilausvaihtoehtoon! Vaihto-oikeus oikeuttaa myös arpojen vaihtamiseen mutta ainoastaan tavallisiin Nuorelle Siivet-arpoihin.

Kaiken tämän lisäksi tarjoamme vielä myyntivinkkejä kaikille myyjille! Vinkit voit helposti jakaa kaikkien myyjien kesken, jotta myynti varmasti onnistuu!

Alla olevassa kuvasta voit tutustua tarkemmin tuottoesimerkkeihin!

Jäikö jotain mietityttää?

Lue lisää: https://www.nuorellesiivet.fi/seuramyynti

Tai soita Carolina Rèmy:lle: 050 573 9385 (ark. 9–16)

VÅRENS KAMPANJ

Är dina föreningsinsamlingsplaner för sommaren på gång? Vi har nu ett fantastiskt erbjudande med utmärkta intäkter med Nuorelle Siivet-lotterna!

Med vårens kampanj erbjudande får du 45% intäkter av sålda Nuorelle Siivet-lotterna och dessutom 10 % gratis bonuslotter. Ni får behålla alla intäkter av dessa bonuslotter. Priset för en lott är 6 € och då är vinstandelen 2,7 €. Utöver detta erbjuder vi också en fantastisk högtalare som prenumerantgåva, som du t.ex. kan belöna den bästa säljaren med! Minimi beställningsmängden av lotterna är 300st. Det bästa med detta är att det inte finns några förskottsavgifter utan fakturan skickas enligt överenskommelse. Dessa lotter kan säljas enkelt bl.a. på sommarens olika turneringar eftersom de inte tar upp lagringsutrymme och är lätta att transportera från plats till plats! Kampanjen slutar 30.6.2024 och kan säljas under hela året. Ifall du för någon orsak inte får sålt lotterna kan du byta ut lotterna till nya lotter då lotterisäsongen ändrar. Kampanjen är gjord för att vara så lätt för föreningen som möjligt så beställ lotter redan idag!

Vill du göra lotten mer personlig? Genom att beställa våra personifierade lotter kan du lägga till en egen bakgrundsbild samt föreningens egen logo! Detta innebär inte några extra kostnader. Minsta beställningsmängden för dessa lotter är 500st. 10 % gratis bonuslotter samt prenumerantgåvan inkluderas såklart även i detta beställningsalternativ. Det går även att byta ut dessa lotter till nya ifall lotteriperioden tar slut men endast till vanliga Nuorelle Siivet-lotter.

Utöver allt detta erbjuder vi också försäljningstips för alla säljare! Du kan enkelt dela dessa tips med alla dina säljare för att säkerställa en framgångsrik försäljning!

I bilden nedan kan du bekanta din närmare på olika exempel på intäkter!

Har du några frågor?

Läs mer: https://www.nuorellesiivet.fi/seuramyynti

Eller ring Carolina Rèmy: 050 573 9385 (vardagar 9–16)