Karstulan 55. kansainvälinen ampumaviikko PERUTTU

Avoin alueellinen kilpailu
27.06.2020 - 04.07.2020
Keski-Suomi
Karstulan ampumarata, Päällinjärventie 22, 43500 Karstula, 050 5424550/Jenni Leppilahti Kilpailu peruttu koronaviruksen takia!
Kivääri
Pistooli
Haulikko
Liikkuva maali
Yleinen sarja (Y) Nuoret alle 20 v (Y20) Nuoret alle 18 v (Y18) Nuoret alle 16 v (Y16) Seniorit yli 50 v (Y50) Yli 60 v (Y60) Veteraanit yli 70 v (Y70) Veteraanit yli 75 v (Y75) Veteraanit yli 80 v (Y80) Naiset (N, N50) Nuoret naiset (N20) Kultahippusarjat: 8 IT, 10 IT, 12 VT, 14 VT, 11-14 A, 12 HT, 14 HT 10 T, 12 T, 14 T
Muu tulospalveluohjelma: 0
Kyllä
Tuomo Bergman, 050-5579355
Heikki Oikari, 0405367831
Janne Kirvesmäki
Matti Rantala
Juhani Öhman, juhani.ohman@kolumbus.fi, 050 60785
Jenni Leppilahti, jenni.leppilahti@gmail.com, 050 5424550
Kilpailun järjestäjä, Karstulan seudun Metsästys- ja ampumaseura ry (KarMAS ry) Kilpailun johtaja, Jenni Leppilahti Kilpailun TA, Juhani Öhman Kilpailun turvallisuus, Otto Salminen Kilpailun ratavastaavat, Heikki Oikari, Janne Kirvesmäki, Matti Rantala, Tuomo Bergman, Veikko Sallinen Kilpailun taulutarkastamo, Rauno Pölkki, Eila Sallinen Ampumamajan ruokailuvastaava, Pia Nuolikoski Tulospalvelu, oma sähköinen tulospalveluohjelma, tulokset kirjautuvat osoitteeseen karmasry.fi/tulokset
27.06.2020 - 04.07.2020
Ilmoittautuminen paikan päällä kisakansliassa. Pistoolilajeissa (paitsi ilma- ja vapaapistoolissa, jotka ammutaan nonstoppina) on erilliset ammuntaerät tiettyyn aikaan päivästä. Ampujien tulee ilmoittautua etukäteen, jos haluavat osallistua ammuntaeriin. Ilmoittautuminen tapahtuu ampumaradan kisakansliassa ennen ammuntaerän alkamista.
Maksut suoritetaan paikan päällä ilmoittautumisen yhteydessä. Voit maksaa kortilla tai käteisellä. Hinnat: Pistooli- ja kiväärilajit: (aikuiset) 1 kilpailusuoritus 15 €, 5 suoritusta 70 €, (nuoret) 1 kilpailusuoritus 12 €, 5 suoritusta 55 €, (tukisarjat) 1 kilpailusuoritus 8 €, 5 suoritusta 35 €. Haulikkolajit: (aikuiset) 1 kilpailusuoritus 25 €, 3 suoritusta 70 € , (nuoret) 1 kilpailusuoritus 22 €, 3 suoritusta 60 €. Riistamaali: (aikuiset ja nuoret) 1 kilpailusuoritus 15 €. Haulikossa ja riistamaalilajeissa voit myös harjoitella pientä maksua vastaan: haulikossa 5 € /25 kiekkoa ja riistamaalissa 8 €/ 20 ls hidasta (ns. JM-kilpailusarja)
Ilmoittautua voi koko ampumaviikko-tapahtuman ajan klo 9-18 välillä radan kisakansliassa. Kilpaileminen tapahtuu non-stoppina klo 9-18 välisenä aikana päivittäin, aina kun ratatilat sen sallivat. Poikkeuksena joidenkin pistoolilajien erät.
Kilpailun avajaiset ovat la 27.6. klo 9.00. Jaksojen palkintojenjaot ti 30.6. klo 20.00 ja la 4.7. klo 19. Perinteinen Ampujain Juhla to 2.7. klo 19.30 Ampumaradalla vapaan yhdessäolon merkeissä. Ampujain Juhlassa ruokailua, pientä leikkimielistä ohjelmaa, karaokea ja tanssia. Mahdollisesti myös live-esityksiä. Ilmoittautumiset ruokailuun sekä lisätietoja juhlasta saat paikan päällä ampumaradan kisakansliasta. Ammunnat päivittäin klo 9-18 välisenä aikana. Viikko on jaettu kahteen kilpailujaksoon 27.6.-30.6. ja 1.7.-4.7. Ampumaan pääsee aina, kun ratatilat sen sallivat. Kivääri- ja haulikkolajit pyörivät non-stoppina. 25 metrin pistoolilajeissa erät on aikataulutettu ja niihin tulee ilmoittautua erikseen.
Ampumarata sijaitsee noin 1,5 km Karstulan keskustasta. Karstula sijaitsee Keski-Suomessa, 100 km Jyväskylästä pohjoiseen ja Seinäjolta itään. Ampumaradan osoite: Päällinjärventie 22.
Radalla on mahdollisuus myös omatoimiseen harjoitteluun. Ota yhteyttä etukäteen tapahtumanjärjestäjään, mikäli toiveissasi on tehdä omaa harjoittelua radalla.
Ei erillisiä säilytyspaikkoja varusteille.
Ampumaradalla on peseytymismahdollisuus (wc, suihkut)
Ampumaradan maja palvelee kilpailijoita viikon ajan jokaisena päivänä. Majalla on mahdollisuus ruokailla ja kahvitella omakustanteisesti.
Ampumaradalla on mahdollisuus majoittua asuntoautolla tai -vaunulla. Sähköpaikan hinta 5 €/vrk. Maksu suoritetaan kilpailukansliaan. Paikkakunnalta ja lähiseudulta löytyy myös hotelli, mökkejä, huonevuokrausta ja karavaani- ja leirintäalue. Lisätietoa erilaisista majoitusvaihtoehdoista alueella löydät osoitteesta www.karstula.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä, jos haluat lisätietoja liittyen ampumaviikkoon tai majoitukseen Karstulan seudulla.
Palkinnot ovat mitaleita (tukisarjat) ja Iittalan lasituotteita.