SAL:n pistoolijaoston ilmapistoolin sarjakilpailu

Kotiratakilpailu
02.11.2020 - 07.03.2021
Muu...
Kunkin seuran kotirata tai kilpailun yhteydessä ammuttu sarjakilpailutulos.
Pistooli
Mestaruus-, Suomi-, Y50-Mestaruus- ja Y50-Suomisarja sekä Naiset ja nuoret (tytöt ja pojat samassa joukkueessa) mikäli osallistuvia joukkueita ilmoittautuu vähintään kuusi (6) joukkuetta / sarja.
Ei tulospalveluohjelmaa
Ei
Arvo Kuusinen, arvo.kuusinen@oulun-datapiste.fi, 044 0685 425
Marko Talvitie, marko.talvitie@gmail.com, 040 5457548
Nuorten joukkueessa aloittava ampuja joka täyttää 21 v. seuraavan vuoden aikana on oikeutettu ampumaan kilpailun loppuun omassa joukkueessaan. Mikäli ko. sarjaa ei järjestetä on ilmoittautumisen yhteydessä mainittava mikäli osallistuu kilpailuun Suomisarjassa. Mikäli ampumaseurasta ei saada joukkuetta muutoin kokoon on mahdollisuus muodostaa sekajoukkue useamman seuran jäsenistä edellisen kauden tapaan. Joukkueeseen tulee nimetä korkeintaan viisi ampujaa. Kilpailija ei voi osallistua toiseen joukkueeseen samassa sarjassa. Y50-sarjan ampuja voi osallistua myös Y-sarjaan: tällöin on kuitenkin ammuttava molemmissa sarjoissa kaikki laukausmäärät (40 ja 60). Jos nimettyjä joukkueen jäseniä on vain kolme, joukkuetta voi täydentää myöhemmin ampujalla, joka ei ole vielä kilpaillut muussa joukkueessa. Kilpailija, joka täyttää seuraavana vuonna 50 v., voi aloittaa Y50-sarjassa heti sarjakilpailukauden alusta. Kilpailija ampuu aloittamassaan sarjassa sarjakilpailukauden loppuun.
12.10.2020 - 28.10.2020
Sähköpostitse Arvo Kuusiselle.
Osanottomaksut 65 €/joukkue laskutetaan seuroilta ilmoittautumisten perusteella.
Kilpailukausi on 02.11.2020 - 07.03.2021, välissä tulee olemaan lepoviikkoja joukkuemääristä riippuen.
SAL:n pistoolijaoston diplomit ja seuramitali kolmelle parhaalle joukkueelle per sarja.

IP-sarjakilpailun ottelutaulukot_2020-2021

IP-sarjakilpailun kutsu_2020-2021