Teemu Anttilan muistokilpailu, ilma-aseiden SM-kilpailut

Markku Kumin, markku.kumin@gmail.com, 040 5785358, LovAS
Marko Leppä, leppamarko1@gmail.com
Kilpailunjohtaja Marko Leppä Tulospalvelu Ville Virtanen
Kilpailuun otetaan maksimissaan 190 ampujaa mahdolliset ulkomaalaiset mukaan lukien. Karsinta parhaan tuloksen mukaan. Lisätietoa myöhemmin
05.11.2021 - 28.11.2021
Ilmoittautumiset erikseen SM-kilpailuihin ja erikseen EM-näyttökilpailuihin alkaa 5.11. ja päättyy 28.11. 2022. Ne, jotka tarvitsevat majoitusta kisoihin liittuen, ilmoittautuvat Kisakallion sivujen kautta ja maksavat osallistumiset sinne. Ne, jotka tulevat ampumaan vain SM-kisat ja/tai EM-näytön ilmoittautuvat Leppa.fi sivuilla olevan linkin kautta. Näiden maksut (SM= 4+0€ ja EM-näyttö = 30€) peritään kisapaikalla.
Kilpailu ilmainen Grand Prix of Leppa.fi PART VII osallistujille. Muut 40€. Maksu käteisellä paikanpäällä kilpailutoimistoon tai majoittuvien kohdalla Kisakallioon
Mikäli tilaa on 60€
10m IK ja IP Perjantaina max 5 erää 38 urheilijaa / erä
Kilpailusivuilla, viikko 48
Ei erillistä opastusta Kisakallion STC halli. Sisäänkäynti käsipallokentän kautta
Kuivaharjoittelumahdollisuus
Asevarasto radalla
Majoituksen yhteydessä
ei
Ravintola Sport, Kisakallio
Kisakallion Urheiluopisto
SM-mitalit

SAL:n hallitus on hyväksynyt kisojen toteuttamiselle asetetut kaksi erityspiirrettä.

• ensinnäkin nuorille, joille oli luvatty näyttömahdollisuus perjantaille, heidän osalta aikuisten SM-kilpailuissa ammuttu näyttö katsotaan näytöksi N20 ja M20 sarjossa.
  • toiseksi hallitus on hyväksynyt poikkeuksen KY:n sääntöön 5.5., joten SM-mitalit tullaan jakamaan peruskilpailun perusteella. Finaalit ammutaan, miutta niillä ei ole vaikuista SM-kisoihin, vaan finaalit ovat tapahtiuma, jonne voi tulla myös ulkomaalaisia ampujia.

Toimimme viranomaisohjeistuksen mukaisesti (CoviD 19).Toimintaohjeet saattavat  muuttua sen mukaisesti kuinka Koronaepidemia ja Kisakallion turvallinen toiminta sitä edellyttää.

Kisakallion korona-ajan toimintaohjeisiin:https://www.kisakallio.fi/fi/tartuntatautilain-yleiset-hygieniavaatimukset-ovat-voimassa-vuoden-loppuunAsiakkaana olette ytimessä toteuttamassa kanssamme mahdollisimman turvallista toimintaa.