Liiton ylimääräinen kokous 23.4.2022 Vantaalla

Suomen Ampumaurheiluliiton ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 23. huhtikuuta 2022 alkaen klo 11 Vantaalla, Sokos Hotelli Vantaa, Hertaksentie 2. Kokoukseen voi osallistua myös etänä Microsoft Teams -sovelluksen kautta.

SAL:n ylimääräiseen kokoukseen on jäsenyhdistys oikeutettu lähettämään yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Kokouksessa käsitellään liittohallituksen esitys liiton sääntöjen muuttamisesta. Kokouksen esityslista liitteineen lisätään sääntöjen mukaisesti viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta SAL:n internetsivujen materiaalisalkkuun tälle sivulle.

Ääni- ja puheoikeutta voi käyttää myös etänä normaaliin tapaan. Mahdollisissa äänestyksissä kokouksessa käytetään Vote by Hejmo -äänestysjärjestelmää. Myös kokoustilassa fyysisesti olevat äänestävät tätä kautta. Suosittelemme koronasyistä ottamaan mukaan oman älypuhelimen, tabletin tai kannettavan tietokoneen, jolla äänestyksen voi suorittaa. Flunssaoireisena ei tule saapua paikalle.

Etukäteisilmoittautuminen kokoukseen on pakollinen 21.4.2022 mennessä kaikille osallistujille tältä sivulta löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Myös valtakirja tulee toimittaa etukäteen 21.4.2022 mennessä (mieluiten sähköisesti lataamalla se ilmoittautumislomakkeelle). Valtakirjassa on mainittava äänioikeutetun edustajan sähköpostiosoite, jonka tulee olla edustajan käytettävissä kokouksen aikana. Äänioikeutettujen sähköpostiosoite tarvitaan, vaikka kokoukseen osallistuisi paikanpäällä Vantaalla. Henkilöitä, jotka eivät ole ilmoittautuneet ja/tai toimittaneet valtakirjaa määräaikaan mennessä, ei tulla päästämään kokoukseen, joten muistattehan ilmoittautua ajoissa.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, käänny Olli Törnin puoleen, olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi tai puh. 0400 930 527.

Valtakirjapohja 23.4.2022
Esityslista ylimääräinen kokous 23.4.2022
LIITE 1 SAL Toimintasäännöt – esitys liittokokoukselle

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n ylimääräiseen kokoukseen 23.4.2022. Huomaathan, että ilmoittautuminen, valtakirjan toimittaminen ja etäosallistujien sähköpostiosoitteiden ilmoittaminen on pakollista 21.4.2022 mennessä.
Lataa valtakirja tähän tai vaihtoehtoisesti lähetä paperipostissa liiton toimistoon Valimotie 10, 00380 Helsinki. Jos lähetät valtakirjan postissa, tulee sen olla perillä viimeistään 21.4.2022.