Ylimääräinen liittokokous 6.4.2019 Tampereella

Suomen Ampumaurheiluliiton ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 6. huhtikuuta 2019 alkaen klo 16.00 Tampereen Messu- ja urheilukeskuksessa (Ilmailunkatu 20, Tampere). Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 15.00 ilma-aseiden SM-kisojen ilmoittautumispisteen vieressä. Huomaathan, että kokouksen alkamiskellonaikaa on siirretty 3 tuntia myöhäisempään kuin aluksi ilmoitettiin.

Kokouksessa käsitellään toistamiseen varsinaisessa liittokokouksessa 24.11.2018 hyväksytty sääntömuutosesitys SAL:n sääntöihin. Lisäksi keskustellaan liiton jäsenmaksuista ja seurojen odotuksista liiton toiminnan suhteen lähetekeskusteluna liittovaltuustolle, jonka kevätkokous on viikkoa myöhemmin 13.4.2019.

SAL:n jäsenyhdistys on oikeutettu lähettämään kokoukseen yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Pyydämme kokousedustajia ilmoittautumaan etukäteen 24.3.2019 mennessä tällä sivulla alla olevalla lomakkeella.

Kokouskutsu on postitettu seurojen yhteyshenkilöille yhdessä esityslistan ja liitteen kanssa. Materiaali löytyy myös tästä alta.

Esityslista SAL ylimääräinen kokous 2019
LIITE 1 SAL toimintasäännöt vertailu – hyväksytty 24.11.2018
Valtakirjapohja

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n liittokokoukseen 6.4.2019. Osallistuvan henkilön/henkilöiden nimiä ei tarvita, mutta henkilöiden lukumäärä on oleellinen tieto.