Liiton sääntömääräinen kokous 28.11.2020 Vantaalla

HUOM! Suomen Ampumaurheiluliiton liittokokous, joka piti pitää lauantaina 28. marraskuuta 2020 alkaen klo 11.30 Vantaalla Sokos Hotel Vantaassa (Hertaksentie 2, Vantaa), on peruttu koronavirustilanteen vuoksi. Uusi kokous järjestetään 13.3.2021 niin ikään Vantaalla.

SAL:n kokoukseen on jäsenyhdistys oikeutettu lähettämään yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Kokouksessa käsitellään sääntömuutosesitystä SAL:n sääntöihin. Kokouskutsu on postitettu seurojen yhteyshenkilöille yhdessä esityslistan ja liitteen kanssa. Materiaali löytyy myös tästä alta.

Kokousta on mahdollista seurata etänä Teams-sovelluksen kautta mutta äänioikeutta ei voi käyttää muutoin kuin paikan päällä kokoustilassa. Suosittelemme, että seurojen lisäedustajat käyttäisivät tätä etämahdollisuutta koronatilanteen vuoksi.

Jaamme osallistujille kasvomaskit kokoustilaan saapuessa. Muistattehan huolehtia hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta kokoustilassa ja sinne saavuttaessa. Flunssaoireisena ei tule saapua paikalle.

Pyydämme kokousedustajia ilmoittautumaan etukäteen 19.10.2020 mennessä tällä sivulla alla olevalla lomakkeella. Etäosallistujien osalta sähköpostiosoitteen ilmoittaminen on välttämätöntä, jotta voimme lähettää Teams-linkin kokoukseen. Jos etäosallistujan sähköpostiosoite ei ole tiedossa 19.11.2020 mennessä, voi osoitteen ilmoittaa myöhemmin 26.11.2020 mennessä Olli Törnille. Ollin puoleen voi kääntyä myös, jos ilmoittautumisessa on ongelmia, olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi tai puh. 0400 930 527.

Esityslista SAL kokous 2020
LIITE 1 SAL Matkustussääntö
LIITE 2 Toiminta- ja talouskatsaus 2018-2019
LIITE 3 SAL strategia 2024
LIITE 4 Liittovaltuustoehdokkaat
LIITE 5 SAL toimintasäännöt
Valtakirjapohja

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n sääntömääräiseen kokoukseen 28.11.2020. Osallistuvan henkilön/henkilöiden nimiä ei tarvita, mutta henkilöiden lukumäärä on oleellinen tieto. Etäosallistujilla sähköpostiosoite on pakollinen.
Huom! Etäyhteydellä ei voi käyttää äänioikeutta.