Liiton sääntömääräinen kokous 13.3.2021 Vantaalla

Suomen Ampumaurheiluliiton liittokokous, joka piti pitää lauantaina 28. marraskuuta 2020 Vantaalla, jouduttiin  syksyllä perumaan koronavirustilanteen vuoksi. Uusi kokous järjestetään 13.3.2021 niin ikään Vantaalla Break Sokos Hotel Flamingossa (Tasetie 8, Vantaa) alkaen klo 13. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 12.30.

SAL:n kokoukseen on jäsenyhdistys oikeutettu lähettämään yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Kokouksessa käsitellään sääntömuutosesitystä SAL:n sääntöihin. Kokouskutsu on postitettu seurojen yhteyshenkilöille yhdessä esityslistan kanssa. Liitteet on postitettu lokakuussa 2020 edellisen kokouskutsupostituksen yhteydessä. Materiaali löytyy myös tästä alta.

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta äänioikeutta käyttäen. Suosittelemme etäosallistumista, jos kokouksen aikaan on edelleen voimassa koronavirustilanteesta aiheutuvia kokoontumisrajoituksia. Paikalle saapuville jaamme kasvomaskit kokoustilaan saapuessa. Muistattehan huolehtia hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta kokoustilassa ja sinne saavuttaessa. Flunssaoireisena ei tule saapua paikalle.

Etäosallistumismahdollisuudesta johtuen etukäteisilmoittautuminen kokoukseen on pakollinen 10.3.2021 mennessä yllä mainitusta linkistä löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Myös valtakirja tulee toimittaa etukäteen 10.3.2021 mennessä (mieluiten sähköisesti lataamalla se ilmoittautumislomakkeelle). Valtakirjassa on mainittava äänioikeutetun edustajan sähköpostiosoite, jonka tulee olla edustajan käytettävissä kokouksen aikana. Äänioikeutettujen sähköpostiosoite tarvitaan, vaikka kokoukseen osallistuisi paikanpäällä Vantaalla.

Kokouksessa mahdollisesti tarvittavat äänestykset toteutetaan Vote by Hejmo -järjestelmällä. Myös kokoustilassa fyysisesti olevat äänestävät tätä kautta. Suosittelemme koronasyistä ottamaan mukaan oman älypuhelimen, tabletin tai kannettavan tietokoneen, jolla äänestyksen voi suorittaa.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, käänny Olli Törnin puoleen, olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi tai puh. 0400 930 527.

Esityslista SAL kokous 13.3.2021
LIITE 1 SAL Matkustussääntö
LIITE 2 Toiminta- ja talouskatsaus 2018-2019
LIITE 3 SAL strategia 2024
LIITE 4 Liittovaltuustoehdokkaat
LIITE 5 SAL toimintasäännöt
Valtakirjapohja 13.3.2021

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n sääntömääräiseen kokoukseen 13.1.2021. Huomaathan, että ilmoittautuminen, valtakirjan toimittaminen ja etäosallistujien sähköpostiosoitteiden ilmoittaminen on pakollista 10.3.2021 mennessä.
Lataa valtakirja tähän tai vaihtoehtoisesti lähetä paperipostissa liiton toimistoon Valimotie 10, 00380 Helsinki. Jos lähetät valtakirjan postissa, tulee sen olla perillä viimeistään 10.3.2021.