Liiton ylimääräinen kokous 27.10.2019 Lohjalla

Suomen Ampumaurheiluliiton ylimääräinen liittokokous pidetään sunnuntaina 27. lokakuuta 2019 alkaen klo 13.00 Kisakallion urheiluopistolla (Kaarina Karin tie 4, Lohja). Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 12.30 Kisakallion päärakennuksen aulassa.

SAL:n jäsenyhdistys on oikeutettu lähettämään kokoukseen yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Kokouksessa käsitellään sääntömuutosesitystä SAL:n sääntöihin. Kokouskutsu on postitettu seurojen yhteyshenkilöille yhdessä esityslistan ja liitteen kanssa. Materiaali löytyy myös tästä alta.

Pyydämme kokousedustajia ilmoittautumaan etukäteen 17.10.2019 mennessä tällä sivulla alla olevalla lomakkeella.

Esityslista SAL ylimääräinen kokous 27.10.2019
LIITE 1 SAL toimintasäännöt vertailu uusi 2019
Valtakirjapohja

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n ylimääräiseen kokoukseen 27.10.2019. Osallistuvan henkilön/henkilöiden nimiä ei tarvita, mutta henkilöiden lukumäärä on oleellinen tieto.