Liiton ylimääräinen kokous 8.6.2021 Helsingissä

Suomen Ampumaurheiluliiton ylimääräinen liittokokous pidetään tiistaina 8. kesäkuuta 2021 alkaen klo 18 Helsingissä osoitteessa Eteläesplanadi 22 A, 7. krs. Kokoukseen voi koronavirustilanteen vuoksi osallistua myös etänä Microsoft Teams -sovelluksen kautta.

SAL:n ylimääräiseen kokoukseen on jäsenyhdistys oikeutettu lähettämään yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Kokouksessa käsitellään liittohallituksen esitys liiton sääntöjen muuttamisesta ja liiton äänestys- ja vaalijärjestyksen muuttamisesta. Kokouksen esityslista liitteineen on postitettu seuroille ja materiaalit löytyvät myös tältä sivulta.

Suosittelemme ensisijaisesti etäosallistumista valitsevassa koronavirustilanteessa. Ääni- ja puheoikeutta voi käyttää myös etänä normaaliin tapaan. Mahdollisissa äänestyksissä kokouksessa käytetään Vote by Hejmo -äänestysjärjestelmää. Myös kokoustilassa fyysisesti olevat äänestävät tätä kautta. Suosittelemme koronasyistä ottamaan mukaan oman älypuhelimen, tabletin tai kannettavan tietokoneen, jolla äänestyksen voi suorittaa. Paikalle saapuville kasvomaskin käyttö on pakollista. Flunssaoireisena ei tule saapua paikalle. Jos kokoontumisrajoitusta ei noudateta, hallitus voi perua kokouksen.

Etukäteisilmoittautuminen kokoukseen on pakollinen 6.6.2021 mennessä kaikille osallistujille tältä sivulta löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Myös valtakirja tulee toimittaa etukäteen 6.6.2021 mennessä (mieluiten sähköisesti lataamalla se ilmoittautumislomakkeelle). Valtakirjassa on mainittava äänioikeutetun edustajan sähköpostiosoite, jonka tulee olla edustajan käytettävissä kokouksen aikana. Äänioikeutettujen sähköpostiosoite tarvitaan, vaikka kokoukseen osallistuisi paikanpäällä Helsingissä. Henkilöitä, jotka eivät ole ilmoittautuneet ja/tai toimittaneet valtakirjaa määräaikaan mennessä, ei tulla päästämään kokoukseen, joten muistattehan ilmoittautua ajoissa.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, käänny Olli Törnin puoleen, olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi tai puh. 0400 930 527.

Esityslista ylimääräinen kokous 8.6.2021
LIITE 1 toimintasäännöt
LIITE 2 äänestys- ja vaalijärjestys
Valtakirjapohja 8.6.2021

Ilmoittautuminen liittokokoukseen
Tällä lomakkeella ilmoittaudut kaikille SAL:n jäsenyhdistyksille tarkoitettuun SAL:n ylimääräiseen kokoukseen 8.6.2021. Huomaathan, että ilmoittautuminen, valtakirjan toimittaminen ja etäosallistujien sähköpostiosoitteiden ilmoittaminen on pakollista 6.6.2021 mennessä.
Lataa valtakirja tähän tai vaihtoehtoisesti lähetä paperipostissa liiton toimistoon Valimotie 10, 00380 Helsinki. Jos lähetät valtakirjan postissa, tulee sen olla perillä viimeistään 6.6.2021.