Liiton uudistetut kotisivut on avattu 3.3.
27.2.2003 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton uudet kotisivut antavat mahdollisuuden uudenlaiseen tiedon kulkuun.

Uutiset (entiset Osumat) pitävät lukijat ampumaurheilussa ajan tasalla.

Haluamme kehittää sivujen sisältöä. Yhdessä toimien saamme kotisivut, jotka palvelevat meitä kaikkia. Antakaa siis palautetta, jossa on paljon hyviä kehittämisehdotuksia.

Liiton alueet voivat jatkossa tiedottaa toiminnastaan SAL:n kotisivuilla. Word-asiakirjana  lähetetty aineisto saadaan helposti alueen tapahtumavalikkoon nähtäville.

Seurojen ja yhteisöjäsenten odotetaan huolehtivan siitä, että niiden kotisivulle pääsee SAL:n kotisivujen linkeistä.  Kun SAL kevään 2003  valtuuston kevätkokuksessa palkitsee vuodenn 2002 julkaisun  valinta suoritetaan ensisijaisesti hyvien ajankohtaisten ja informatiivisten kotisivujen joukosta.  Edellytyksenä on, että kotisivu esiintyy SAL:n kotisivun linkkiluettelossa.

SAL:n viestintävaliokunnan haasteena on ylläpitää eläviä, alati kehittyviä kotisivuja. Se on mahdollista, kun valiokunnat ja jaostot aktiivisesti kehittävät omien aiheidensa sisältöä. Sähköistä viestintää lisätään edelleen, esimerkiksi verkkolehti Liipaisimella, kun saadaan käyttöön verkkolehden työkalut.